A to niespodzianka. Okazuje się, że Ghost of Tsushima obsługuje jednocześnie technologię upscalingu DLSS od NVIDII oraz generowania klatek od AMD. To dobra wiadomość przede wszystkim dla właścicieli nieco starszych grafik od Zielonych.
Oficjalnie NVIDIA DLSS3 Frame Generation działa tylko z kartami graficznymi GeForce RTX 40, ale w miarę jak coraz więcej gier obsługuje technologie AMD, gracze korzystający z kart RTX i GTX mają większy wybór, jeśli chodzi o zwiększenie wydajności w grach. Osoby posiadające grafikę RTX mogą cieszyć się upscalowaniem DLSS, często najpopularniejszym wyborem wśród graczy lub przejść na FSR3, który łączy w sobie zarówno upscalowanie, jak i generowanie klatek.
Okazuje się, że Ghost of Tsushima obsługuje jednocześnie technologię upscalingu DLSS od NVIDII oraz generowania klatek od AMD.
YOOOO!!!
— Bloo (@BlooHook) May 16, 2024
Ghost of Tsushima lets you use FSR3 Frame Generation in conjunction with DLSS Without Mods!!!!
170+FPS in 4K Maxed out?!?!?! @NixxesSoftware you crazy for this one!!!#GhostofTsushima #PC #PS5 pic.twitter.com/wxp8BO5d6o
Jak donosi VideoCardz, debiutujący właśnie na PC Ghost of Tsushima ma interesującą funkcję, która pozwoliła graczom z kartą graficzną z serii GeForce RTX 30 lub 20 cieszyć się zarówno upscalowaniem DLSS, jak i generowaniem klatek, chociaż technika ta nie jest obsługiwana przez NVIDIĘ na tych grafikach. Jest to możliwe dzięki użyciu technologii AMD FSR3 Frame Generation, która pozwala znacząco zwiększyć liczbę klatek.
Czerwoni ogłosili niedawno, że począwszy od wersji FSR3.1 oddzielą technologię generowania ramek (zwykle reklamowaną jako klatki Fluid Motion) od technologii FSR3. Twórcy gier będą teraz mieli możliwość dodania obu technologii osobno i co ważniejsze, umożliwią graczom przełączanie pomiędzy generacją klatek od AMD i NVIDII.
Jeśli inni twórcy gier pójdą za tym trendem, pozwoli to szerszemu gronu graczy cieszyć się wyższą liczbą klatek na sekundę bez korzystania z nieoficjalnych modów. Takie mody często powodują artefakty graficzne i nie mają oficjalnego wsparcia ze strony producenta karty graficznej ani twórcy gier.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Ghost of Tsushima z jednoczesną obsługą upscalingu DLSS i generowania klatek od AMD