Posiadacze Pixel 9 Pro ora Pixel 9 Pro XL zgłaszają problemy z pionową linią pojawiającą się na wyświetlaczu smartfonów. Google potwierdziło, iż w przypadku niektórych egzemplarzy taki problem występuje. Aby go rozwiązać firma uruchomiła program rozszerzonej naprawy.
Niektórzy użytkownicy Pixela 9 Pro i Pixela 9 Pro XL zgłaszają, że na ekranie ich urządzenia pojawiła się pionowa linia. W ramach programu Google pokryje koszty naprawy wyświetlacza dla tych modeli przez trzy lata od zakupu.
Google rusza z programem naprawy Pixela 9
Program obejmuje naprawę ekranów, na których pojawiła się pionowa linia biegnąca od dołu do góry. Dodatkowo program obejmuje naprawę migoczącego wyświetlacza w modelu Pixel 9 Pro. Warto jednak pamiętać, że w sytuacji pęknięcia ekranu lub innego uszkodzenia smartfon nie kwalifikuje się do tego programu.
Google uruchomiło program, w ramach którego naprawi ekran Pixela 9 Pro i Pixela 9 Pro XL, jeśli na ekranie pojawiła się pionowa linia.
W takich przypadkach użytkownicy mogą skorzystać ze standardowej gwarancji lub naprawić urządzenie na własny koszt.
Google wprowadziło również rozszerzoną gwarancję dla modelu Pixel 9 Pro Fold, który może "doświadczyć problemów wpływających na jego funkcjonalność". Choć firma nie precyzuje dokładnie, jakie problemy są objęte tym programem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że dotyczą one wyświetlacza.
Smartfony, które nie są objęte programem naprawczym
Zgodnie z warunkami gwarancji, urządzenie może zostać wykluczone z programu, jeśli na jego ekranie pojawią się oznaki uszkodzeń spowodowanych cieczą lub spowodowanych przez użytkownika urządzenia.
Podobnie jak w przypadku modeli Pixel 9 Pro i Pixel 9 Pro XL, użytkownicy mogą skorzystać z naprawy w ramach standardowej gwarancji lub naprawić urządzenie na własny koszt, jeśli nie kwalifikuje się ono do programu.
Problem pionowych linii dotyka też inne smartfony
Pionowe linie pojawiające się na ekranach smartfonów nie są nowością i dotykają nie tylko sprzętu Google. Użytkownicy telefonów OnePlus 8, 9 i 10 zgłaszali podobne problemy, a także niektórzy właściciele Samsung Galaxy S20, S21 i S22.
Choć problem ten dotyczył głównie starszych wersji, to w przypadku niektórych urządzeń z serii Pixel 9 Pro pojawiły się podobne usterki. Google nie ujawnia dokładnej przyczyny problemu, ale możliwe jest, że wynika on z wady samego panelu, która wystąpiła podczas produkcji. Może to być związane z luźnym kablem łączącym ekran OLED z płytą główną.
Program Google ruszył 8 grudnia. Naprawy dla Pixel 9 Pro i Pixel 9 Pro XL, a także wymiany dla Pixel 9 Pro Fold, objęte są 90-dniową gwarancją. Użytkownicy mogą sprawdzić, czy ich urządzenie kwalifikuje się do programu i zapoznać się z opcjami naprawy, odwiedzając stronę wsparcia Google.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Google dostarczyło wadliwe ekrany do Pixel 9 Pro. Darmowe naprawy ruszyły