Gry AAA na smartfonach nie mają sensu? Kolejna gra zawodzi na iPhone'ach

Gry AAA na smartfonach nie mają sensu? Kolejna gra zawodzi na iPhone'ach

Gry AAA, które trafiły na platformy mobilne miały generować ogromną sprzedaż, ale na razie zawodzą. Jednym z takich przykładów jest Resident Evil 7, który trafił na smartfony Apple.

Capcom wypuścił kilka swoich gier na iPhone'y i iPady. Poprzednie doniesienia sugerowały, że porty Resident Evil Village i remake’u Resident Evil 4 na iOS nie wzbudziły większego zainteresowania, zaś teraz do tego grona dołącza Resident Evil 7. Według szacunków Appmagic RE7 grę pobrano 83 tysiące razy na iPhone 15, Phone 15 Pro Max i iPadzie z chipem M1 lub nowszym.

Resident Evil 7 generuje na iOS przeciętną sprzedaż.

Jeśli chodzi o przychody, mówi się, że firma wygenerowała dotychczas zaledwie 28 140 dolarów z portu gry na iOS, co oznaczałoby, że sprzedała na platformie mniej niż 2000 kopii Resident Evil 7 na smartfonach Apple. Tu warto zaznaczyć, iż samo pobranie i odpalenie RE7 nie wymaga opłaty, ta jest pobierana dopiero później.

Jak na razie produkcje AAA przeniesione na sprzęt mobilny zawodzą i generują przeciętną sprzedaż. Czas pokaże, czy deweloperzy będą dalej wydawać takie porty na smartfonach i tabletach.

Inna sprawa, smartfony Apple potrafią mocno grzać się przy graniu w takiego Assassin's Creed: Mirage. Graliście w mobilne wersje tych tytułów, a może wolicie ogrywać je na komputerach oraz konsolach?

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Gry AAA na smartfonach nie mają sensu? Kolejna gra zawodzi na iPhone'ach

 0