HyperX został pierwszym sponsorem FACEIT Collegiate Leagues obejmującego turnieje rozgrywane w grach Counter-Strike: Global Offensive, Valorant oraz League of Legends. Collegiate Leagues wystartują wiosną bieżącego roku i w przypadku CS:GO pula nagród wyniesie 25 tysięcy dolarów, z kolei LOL zaoferuje 5 tysięcy dolarów podczas FACEIT Collegiate Leagues, a zwycięzcy powalczą o udział w finałach kolegialnych FACEIT gdzie do zgarnięcia będzie 10 tysięcy dolarów. Valorant Premier League zagwarantuje nagrodę wynoszącą 10 tysięcy dolarów dla najlepszych graczy na poziomie uniwersyteckim. Współpraca z HyperX pomoże również wesprzeć HyperX Collegiate All Stars, czyli czerwcową imprezę kończącą sezon gdzie rywalizować ze sobą będą topowi zawodnicy ze sceny.
HyperX został pierwszym sponsorem FACEIT Collegiate Leagues obejmującego turnieje rozgrywane w grach Counter-Strike: Global Offensive, Valorant oraz League of Legends.
Jest to kolejne partnerstwo obu stron, które współpracowały ze sobą w ramach FACEIT Global Summit: PUBG Classic. Z sytuacji zadowolony jest Christopher Pankhurst, specjalista ds. Marketingu w HyperX, który przyznał, że obu markom przyświeca cel wspierania społeczności graczy w popularnych produkcjach sieciowych oraz inspirowania wszystkich innych osób, które chcą zwiększać poziom doświadczenia. "Jesteśmy bardzo dumni, że możemy sponsorować drużyny oraz ligi, i zamierzamy zapewnić wysoki poziom rywalizacji w wydarzeniach, które będą się toczyć w nadchodzących miesiącach" - powiedział Pankhurst. Jest to inicjatywa wspierająca studenckie kluby e-sportowe dająca fundusze i nagrody na specjalne wydarzenia oraz programy rozwojowe.
Warto wspomnieć, że HP kupuje HyperX od dotychczasowego właściciela marki, Kingstona za cenę 425 milionów dolarów. Oczekuje się, że wchłonięcie ważnego dla branży akcesoriów komputerowych zawodnika przyniesie Hewlett-Packard pewniejszą pozycję w tym segmencie. Pozwoli to stawić czoła gigantom w postaci Corsaira, Razera czy Logitecha. HyperX to jedna z najbardziej znanych marek na rynku akcesoriów, oferująca np. linię zestawów słuchawkowych Cloud, które są obecnie jednymi z najlepiej sprzedających się produktów z tej kategorii. Transakcja nie została jeszcze przeprowadzona, a jej finalizacja jest spodziewana w drugim kwartale 2021 roku.
Pokaż / Dodaj komentarze do: HyperX pierwszym sponsorem FACEIT Collegiate Leagues