iiyama partnerem technologicznym Iron Harvest w Polsce. Producent ogłasza konkurs dla kreatywnych

iiyama partnerem technologicznym Iron Harvest w Polsce. Producent ogłasza konkurs dla kreatywnych

Firma iiyama poinformowała, że jest wyłącznym partnerem technologicznym na rynku polskim wydawanej przez Koch Media gry strategicznej Iron Harvest, czyli jednego z najbardziej wyczekiwanych tytułów tego lata. Iron Harvest to strategia czasu rzeczywistego (RTS) rozgrywająca się w alternatywnej rzeczywistości 1920+ tuż po zakończeniu Wielkiej Wojny. Gra jest inspirowana twórczością polskiego artysty Jakuba Różalskiego, który powołał do życia wyjątkowe dieselpunkowe uniwersum. Jego malarski projekt 1920+ łączy motywy codziennego życia wsi z wojennym krajobrazem, gdzie po polu bitwy kroczą ogromne mechy. Produkcja studia KING Art zapowiada się niezwykle ciekawie i dla fanów gatunku jest to pozycja obowiązkowa. W związku z nawiązanym partnerstwem technologicznym w czwartek 27 sierpnia ruszył specjalny konkurs. Jego uczestnicy mogą samodzielnie zaprojektować swój monitor, personalizując jego wygląd za pomocą dedykowanej aplikacji dostępnej na stronie w taki sposób, by nawiązywał on do gry Iron Harvest.

Od 27 sierpnia trwa konkurs, w ramach którego do wygrania jest gamingowy monitor G-Master GB2760QSU Red Eagle.

Zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci gamingowego monitora G-Master GB2760QSU Red Eagle oklejonego na wzór własnego projektu Iron Harvest. Co istotne, szansę na wygraną ma praktycznie każdy - przygotowując swój projekt można skorzystać z dowolnego programu graficznego albo specjalnej aplikacji konkursowej, dzięki której umiejętności graficzne nie są wcale obowiązkowe. Zwycięzca otrzyma dodatkowo grę Iron Harvest, figurkę kolekcjonerską, płytę ze ścieżką dźwiękową oraz koszulkę. Pozostali wyróżnieni mogą liczyć na gadżety związane z grą i marką G-Master, w tym figurki, koszulki, soundtracki z gry czy czapeczki. Nagród jest w sumie ponad 50! Konkurs potrwa od 27 sierpnia do 11 października 2020 roku. Dodatkowo wszystkie monitory firmy iiyama G-Master z serii Red Eagle, Silver Crow oraz Gold Phoenix będą sprzedawane u autoryzowanych partnerów w zestawie z grą Iron Harvest. Promocja potrwa od 01 września do 30 września 2020 roku, bądź do wyczerpania zapasów.

iiyama partnerem technologicznym Iron Harvest w Polsce. Producent ogłasza konkurs dla kreatywnych Konkurs iiyama

Należy wspomnieć, iż linię iiyama G-Master podzielono na cztery klany. Red Eagle oferuje monitor z częstotliwością odświeżania ekranu 144 Hz, z kolei Black Hawk cechuje się częstotliwością odświeżania na poziomie 75 Hz i czasem reakcji 1 ms. Monitor z klanu Silver Crow o rozdzielczości WQHD to odkrycie nowego wymiaru gamingu. A 28-calowy Gold Phoenix o rozdzielczości 4K pozwoli zanurzyć w rozgrywce jak nigdy dotąd. Wszystkie monitory z serii G-Master wspierają technologię FreeSync zapewniając płynny i ostry obraz, tak aby gracze mogli w pełni wykorzystać drzemiący w nich samych potencjał.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: iiyama partnerem technologicznym Iron Harvest w Polsce. Producent ogłasza konkurs dla kreatywnych

 0