Powiadomienia w smartfonach są niezwykle istotne, a korzystają z nich oczywiście także aplikacje bankowe, o ile im na to pozwolimy. PKO Bank Polski wprowadził do swojej aplikacji IKO nowe powiadomienia związane z komunikacją miejską.
W nowej aktualizacji aplikacji mobilnej IKO od PKO Banku Polskiego pojawiła się bardzo praktyczna funkcja, która z pewnością ucieszy użytkowników regularnie korzystających z komunikacji miejskiej oraz stref płatnego parkowania.
Nowe powiadomienia w aplikacji IKO
Po zakupie biletu lub opłaceniu postoju, aplikacja IKO automatycznie wyświetla dynamiczne powiadomienie na ekranie smartfona — bez konieczności otwierania aplikacji. W powiadomieniu umieszczono najważniejsze informacje, takie jak nazwa przewoźnika, numer rejestracyjny pojazdu, czas pozostały do końca ważności biletu lub parkowania oraz jego aktualny status (np. aktywny lub zakończony).
W nowej aktualizacji aplikacji mobilnej IKO od PKO Banku Polskiego pojawiła się bardzo praktyczna funkcja, która z pewnością ucieszy użytkowników regularnie korzystających z komunikacji miejskiej oraz stref płatnego parkowania.

To rozwiązanie pozwala lepiej kontrolować swoje bilety i opłaty — szczególnie w sytuacjach, gdy zależy nam na czasie, np. podczas kontroli biletowej albo przy szybkim zakończeniu postoju. Zmieniający się w czasie rzeczywistym status powiadomienia daje pełną przejrzystość, bez potrzeby logowania się do aplikacji czy szukania zakładek.
Nowość dostępna jest dla użytkowników systemów Android od wersji 12.0 oraz iOS od wersji 16.2. Warto upewnić się, że posiadamy zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji, by korzystać z tej funkcji.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Nowe powiadomienia w aplikacji iPKO już są. Dotyczą transportu