Lepsza grafika w Indiana Jones i Wielki Krąg już dostępna

Lepsza grafika w Indiana Jones i Wielki Krąg już dostępna

Indiana Jones i Wielki Krąg dostał nową dużą aktualizację, która wprowadza między innymi technologię NVIDIA. Chociaż kurz po premierze produkcji o słynnym archeologu już opadł, to jednak miło, że deweloperzy przypominają o nim, udostępniając spory update.

Gra dostała wsparcie dla technologii NVIDIA DLSS 4 Multi Frame Generation w ramach kolejnej aktualizacji. Tytuł obsługuje najnowsze modele sztucznej inteligencji DLAA oraz DLSS Super Resolution dzięki czemu gra oferuje lepszą jakość obrazu, a także Ray Reconstruction, zwiększający poziom ray tracingu. Cieniowanie oparte na RT teraz opcjonalnie obejmuje wszystkie źródła światła, co znacząco poprawia jakość cieni w zamkniętych pomieszczeniach.

Indiana Jones i Wielki Krąg otrzymuje nową aktualizację

W opisie twórcy napisali: "Ta aktualizacja wprowadza Path Tracing na kompatybilnych kartach graficznych Intel i AMD. Aby korzystać z Path Tracingu, karta graficzna Intel lub AMD musi obsługiwać sprzętowy Ray Tracing i posiadać co najmniej 16 GB VRAM-u. Prosimy o pobranie najnowszych sterowników od producenta karty graficznej.

Należy również pamiętać, że w obszarach z dużą ilością roślinności, takich jak Sukhothai, obniżenie ustawienia jakości animacji roślinności poniżej poziomu „Ultra” może zredukować sporadyczne „wyskakujące” cienie, które mogą być widoczne na wszystkich kartach graficznych korzystających z Path Tracingu".

Ponadto, trzecia aktualizacja dodaje wsparcie dla technologii AMD FSR 3.1 (upscaling i generowanie klatek), co umożliwia graczom bez kart GeForce RTX 40 lub RTX 50 skorzystanie z technologii generowania klatek w grze. Ostatecznie, łatka wprowadza również obsługę Intel XESS 1.4.

Oto co wnosi update:

  • Ulepszono oświetlenie środowiskowe, aby wyglądało bardziej naturalnie podczas korzystania z Path Tracingu
  • Naprawiono problem, w którym tryb Nvidia Low Latency powodował niestabilną liczbę klatek na sekundę
  • Usunięto błąd, przez który Nvidia Frame Generation zostawało wyłączone po aktywowaniu HDR
  • Naprawiono problem, przez który włosy Indiany Jonesa nie były widoczne w odbiciach przy włączonym Path Tracingu
  • Naprawiono problemy z przeciekami światła w podziemnych lokacjach w Gizie podczas używania Path Tracingu

Zgodnie z wcześniejszymi przypuszczeniami, zapowiadana funkcja RTX Hair nie została jeszcze dodana w tej aktualizacji. W notatkach z łatki wspomniano jednak, że może ona pojawić się w przyszłych aktualizacjach Indiana Jones i Wielki Krąg – podobnie jak zmiany interfejsu HUD, o które prosiła społeczność.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Lepsza grafika w Indiana Jones i Wielki Krąg już dostępna

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł