ING Bank Śląski wprowadził nowy, w pełni zdalny proces obsługi dla klientów indywidualnych. Dzięki integracji z aplikacją mObywatel, klienci mogą teraz potwierdzić swoją tożsamość online, bez konieczności wizyty w placówce czy oczekiwania na przesyłkę z kodami aktywacyjnymi.
Nowe rozwiązanie pozwala szybko i wygodnie zrealizować kilka kluczowych czynności: zmienić hasło do bankowości internetowej, odblokować dostęp do konta w Moim ING oraz zmienić numer telefonu wykorzystywany do autoryzowania operacji. Dotychczas proces ten wymagał np. zamówienia specjalnego kodu jednorazowego wysyłanego pocztą.
ING upraszcza procesy – nowy sposób potwierdzania tożsamości przez mObywatel
Teraz wystarczy dostęp do aplikacji mObywatel, by potwierdzić dane i przejść przez cały proces zdalnie. Zmienił się również sposób, w jaki przebiega proces pomocy – system dopasowuje się do konkretnego problemu, z którym zgłasza się użytkownik, prowadząc go krok po kroku przez cały proces.
Całość została zaprojektowana tak, by spełniać standardy dostępności cyfrowej (WCAG), co oznacza, że mogą z niej łatwiej korzystać osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Aplikacja mObywatel dostępna jest na smartfonach z Androidem oraz iOS. Oprócz potwierdzania tożsamości pozwala na korzystanie z wielu usług administracji publicznej i dokumentów cyfrowych.
Nowy sposób logowania i potwierdzania danych można znaleźć zarówno na stronie logowania do Moje ING (w sekcji „Pomoc w logowaniu”), jak i bezpośrednio pod tym adresem.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Masz konto w ING? Natychmiast sprawdź tę rzecz