iPhone 16e sprzedaje się lepiej niż iPhone SE, wyższa cena jednak nie odstrasza

iPhone 16e sprzedaje się lepiej niż iPhone SE, wyższa cena jednak nie odstrasza

Apple zaskoczyło rynek, wprowadzając iPhone’a 16e jako budżetową alternatywę dla flagowej serii iPhone 16. Pomimo początkowej krytyki dotyczącej wysokiej ceny, smartfon ten sprzedał się o 60% lepiej niż iPhone SE w pierwszych trzech dniach od premiery.

iPhone 16e kosztuje o 170 dolarów więcej niż poprzedni model SE, ale oferuje szereg ulepszeń. W odróżnieniu od swojego poprzednika ma nowoczesny ekran zajmujący całą przednią powierzchnię oraz 8 GB RAM, co pozwala mu obsługiwać Apple Intelligence, czyli kluczową funkcję sztucznej inteligencji w najnowszych urządzeniach Apple. Po premierze telefon spotkał się jednak z mieszanymi reakcjami. Wielu konsumentów uważało, że Apple powinno wydać nową wersję SE zamiast droższego modelu 16e.

Dlaczego iPhone 16e odniósł sukces pomimo wysokiej ceny?

Pomimo kontrowersji, iPhone 16e osiągnął świetne wyniki sprzedażowe. Może to wynikać z kilku czynników:

  • Dobra opcja dla firm - iPhone 16e może być atrakcyjnym wyborem jako telefon służbowy;

  • Brak alternatyw w ekosystemie Apple - po wycofaniu iPhone SE nowy model stał się najtańszym sposobem na wejście w świat iOS;

  • Akceptacja wyższej ceny – konsumenci mogli uznać, że podwyżka ceny jest uzasadniona lepszymi podzespołami i wsparciem dla Apple Intelligence.

  • Słabe ulepszenia w serii iPhone 16 – dla wielu użytkowników iPhone 16e może być bardziej opłacalnym wyborem niż droższe modele.

Choć Apple mogło utrzymać na rynku iPhone SE jako jeszcze tańszą opcję, wyniki sprzedaży pokazują, że strategia firmy działa - użytkownicy chętnie wybierają iPhone 16e, mimo jego wyższej ceny.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

Mobile

Pokaż / Dodaj komentarze do: iPhone 16e sprzedaje się lepiej niż iPhone SE, wyższa cena jednak nie odstrasza

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł