PKO Bank Polski poinformował o nadchodzących zmianach w regulaminie korzystania z usług bankowości elektronicznej i telefonicznej oraz w zasadach składania oświadczeń. Nowe warunki wejdą w życie 6 maja i będą dotyczyć między innymi dziennych limitów płatności i przelewów realizowanych w serwisie iPKO.
Jak podkreśla bank, zmiany mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa środków klientów. Wprowadzenie domyślnych oraz maksymalnych dziennych limitów płatności ma pomóc w lepszej kontroli nad transakcjami wykonywanymi online.
Dzienny limit domyślny to kwota, na jaką łącznie można zlecić przelewy i płatności w ciągu jednego dnia. Zostanie on automatycznie ustawiony w serwisie iPKO. W przypadku kont prowadzonych w złotówkach domyślny limit wyniesie 10 tysięcy złotych. Jeśli na danym koncie obecny limit jest niższy niż ten określony jako domyślny, pozostanie on bez zmian.
PKO zapowiada zmiany. Oto co się zmienia
W sytuacji, gdy użytkownik będzie chciał dokonać przelewu na wyższą kwotę niż limit domyślny, system pozwoli na jego jednorazowe zwiększenie – maksymalnie do wartości limitu maksymalnego. Jego wysokość będzie uzależniona od stosowanej metody autoryzacji oraz poziomu dodatkowych zabezpieczeń. Dla osób korzystających z mobilnej autoryzacji, maksymalny limit dzienny wyniesie 200 tysięcy złotych.
W przypadku korzystania z kodów SMS lub karty kodów – 50 tysięcy złotych. Najwyższy możliwy limit, sięgający 300 tysięcy złotych dziennie, dostępny będzie dla osób korzystających z mobilnej autoryzacji i mających aktywne dodatkowe zabezpieczenia logowania.
Zmiany te dotyczą zarówno klientów indywidualnych, jak i firmowych, przy czym limity może dostosować właściciel konta lub pełnomocnik zarządzający kontem firmowym. PKO BP zachęca klientów do zapoznania się z nowymi zasadami i w razie potrzeby dostosowania limitów do własnych potrzeb.

Pokaż / Dodaj komentarze do: PKO BP zapowiada zmiany w serwisie iPKO. Chodzi o płatności