Jade Raymond opowiada o grze EA Motive

Jade Raymond opowiada o grze EA Motive

Niegdyś niezwykle popularna współautorka wielu utytułowanych marek od kilu lat zajmuje się projektowaniem zupełnie nowej produkcji, a teraz postanowiła podzielić się przemyśleniami dotyczącymi istoty projektu.

Jade Raymond, to z pewnością jedna z bardziej rozpoznawalnych kobiet w branży gier wideo. Jest znana przede wszystkim z prac nad pierwszymi odsłonami Assassin`s Creed. Współtworzyła także Watch Dogs i Splinter Cell: Blacklist. Nieco później opuściła mury Ubisoftu przenosząc się do nowo powstałego oddziału EA Motive, którego jest szefową. Od momentu powstania studia, jego cel polegał na stworzeniu tajemniczej marki reprezentującej gatunek gier akcji. Niestety praktycznie przez cały ten okres deweloper nie podzielił się z nami nawet najmniejszymi detalami dotyczącymi projektu (warto wspomnieć, iż EA Motive wspomagało tworzenie single playera Star Wars: Battlefront II). Jednak w najnowszym wywiadzie dla magazynu MCV, Raymond postanowiła uchylić nieco rąbka tajemnicy.

Jade Raymond chce stworzyć grę, w której istotną rolę odegra opowiedziana historia

Jade Raymond opowiada o grze EA Motive

Popularna producenta zaznaczyła, że od zawsze pragnęła wymyślać wyróżniające się na tle pozostałych tytuły, ponieważ są one okazją do stworzenia czegoś co może mieć głębsze znaczenie dla branży. Do tego przedstawione historie oraz zawarty w nich wpływ na ludzkie życie ma tutaj kolosalne znaczenie. Stwierdziła poza tym, iż uwielbia gatunek scene fiction dlatego, że jest on wyznacznikiem ludzkiej kondycji, a także obrazuje ścieżkę, którą podążamy. Na koniec potwierdziła chęć stworzenia jak najbardziej pozytywnej gry o historii ludzkości. Ciężko z tych słów jednoznacznie stwierdzić, czy cofniemy się do głębokiej przeszłości, a może z racji uwielbienia przez Raymond gatunku scene fiction wręcz przeciwnie, zawędrujemy w kosmos. Możliwe, że więcej informacji odnośnie gry uzyskamy podczas targów E3.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Jade Raymond opowiada o grze EA Motive

 0