Wraz z nową aktualizacją z gry Spider-Man 2 dla PC zniknęła obsługa technologii AMD Anti-Lag 2. Decyzję podjęto dla dobra użytkowników korzystających z kart graficznych Radeon.
Twórcy gry Spider-Man 2 poinformowali o nowej aktualizacji dla wersji na komputery PC. Łatka zawiera poprawki zwiększające stabilność oraz eliminujące błędy, które stwarzały awarie gry. Chyba najważniejszą zmianą jest decyzja o pozbyciu się jednej z technologii firmy AMD. W informacjach o wydaniu czytamy, że ze Spider-Man 2 zniknął Anti-Lag 2.
Dowiedzieliśmy się również, że AMD pracuje już nad aktualizacją sterowników, która ma rozwiązać kłopoty z działaniem SDK technologii Anti-Lag 2.
Twórcy argumentują pozbycie się technologii Anti-Lag 2 tym, że niezależnie od tego czy była włączona, czy nie mogła powodować awarię sterowników graficznych. Przy współpracy z AMD udało się ustalić, że problemy są prawdopodobnie związane z inicjalizacją pakietu Anti-Lag 2 SDK.
W związku z odkryciem, gdzie leży problem technologia tymczasowo zniknęła z gry. Dowiedzieliśmy się również, że AMD pracuje już nad aktualizacją sterowników, która ma rozwiązać kłopoty z działaniem SDK technologii Anti-Lag 2.
Pełna lista poprawek w Patch 2
- Różne poprawki błędów i ulepszenia stabilności.
- Tymczasowo usunięto Anti-Lag 2 w celu poprawy stabilności na kartach graficznych AMD.
- Naprawiono błąd powodujący awarię w finałowej misji Mysterio podczas noszenia stroju Bodega Cat.
- Naprawiono błąd powodujący awarię podczas zamykania menu, gdy odtwarzany jest fragment dźwiękowy.
- Poprawiono regulację czułości myszy.
- Ulepszono odbicia przestrzenne ekranu.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że oczy postaci wyglądały na przyciemnione lub migotały.
- Kontrolery Nintendo Switch Pro mogą być teraz używane ze Steam Input.
- Rozwiązano błąd w trybie Nowa Gra+, który uniemożliwiał pojawienie się komunikatu o podniesieniu Strzałki Usypiającej w misji „The Flames Have Been Lit” podczas korzystania z myszy i klawiatury.
- NVIDIA DLSS Ray Reconstruction może być teraz używane w natywnej rozdzielczości oraz z opcją Ultra Performance upscaling.
- Naprawiono błąd powodujący problemy z XeGTAO po wyłączeniu Anti-Aliasingu lub włączeniu Ray Reconstruction.
- Rozwiązano problem związany z czasowaniem, który mógł powodować, że postać znajdowała się niżej nad ziemią niż zamierzono podczas samouczka Tunelu Wiatrowego.
- Różne poprawki błędów związanych z interfejsem użytkownika.
- Różne poprawki błędów wizualnych.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Masz kartę graficzną Radeon? Musisz wiedzieć, co zrobili twórcy Spider-Man 2