Killing Floor 2 jednak w natywnym 1800p na Xbox One X

Killing Floor 2 jednak w natywnym 1800p na Xbox One X

Killing Floor 2 już wkrótce ukaże się na Xbox One, jednak jak się okazuje, twórcy nie podołają wcześniej obietnicy co do rozdzielczości na Xbox One X.

Portal Wccftech niedawno korespondował z głównym programistą grafiki, Dave'em Elderem i pracownik studia Tripwire Interactive ostatecznie wyjawił, że gra na Xbox One X będzie ostatecznie działać w natywnym 1800p, zamiast 4K (2160p). Elder chwalił się, że wystarczyło zaledwie 4 godziny, aby przekonwertować grę na Xbox One X z podstawowego modelu konsoli. Deweloperzy próbowali zaimplementować natywne 4K, lecz rozdzielczość ta spowodowała spadek liczby FPS-ów. Dlatego też zdecydowano się na 1800p.

Jednak Killing Floor 2 nie obsłuży natywnej rozdzielczości 3840 x 2160 na Xbox One X. Zamiast tego będzie 3200 x 1600 - sporo więcej niż 1800 x 1600 na PS4 Pro, ale niemniej jednak niesmak pozostaje.

Oficjalnym wytłumaczeniem tej decyzji była chęć odpowiedniego wyważenia jakości obrazu, jak i wydajności. Mimo wszystko, edycja na Xbox One X będzie posiadała tekstury z ustawieniami Ultra, a klatkaż będzie wyższy niż na zwykłym modelu Xbox One, pomimo tego różnicy w rozdzielczości. Na PS4 Pro z kolei twórcy gier zastosowali 1600 x 1800 pikseli ze skalowaniem do 3200 x 1800 przy udziale techniki zwanej checkerboardingiem.  Niestety Tripwire Interactive nie ma zamiaru na razie wprowadzać wysokiego zakresu dynamiki HDR, a więc definitywną wersją gry będzie nadal na PC. Tam możemy cieszyć się natywnym 4K oraz technologią Nvidia Flex do realistycznego renderowania graficznych scen przemocy.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Killing Floor 2 jednak w natywnym 1800p na Xbox One X

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł