Użytkownicy aplikacji mobilnej IKO oraz strony internetowej iPKO mają teraz dostęp do dodatkowych informacji na temat sprzedawcy, u którego dokonywali transakcji.
Klienci PKO BP mogą już korzystać z nowej historii płatności na swoim koncie. We współpracy z Visa bank wprowadził dodatkowe informacje przy transakcjach w postaci logo sklepu oraz jego lokalizacji.
Użytkownicy aplikacji muszą jednak upewnić się, że posiadają aktualizację. Nowość dostępna jest w IKO od wersji 3.160.
W przypadku korzystania ze strony internetowej iPKO należy przejść do zakładki "Operacje na koncie". W aplikacji mobilnej IKO na ekranie głównym trzeba natomiast dotknąć przycisku "Historia". Użytkownicy aplikacji muszą jednak upewnić się, że posiadają aktualizację. Nowość dostępna jest w IKO od wersji 3.160.
Informacje mogą nie być widoczne u pewnych sprzedawców
Należy zaznaczyć, że logo i lokalizacja wyświetlane są tylko przy płatności u niektórych sprzedawców. Są to chociażby McDonald’s, Auchan czy Spotify. Dodatkowe szczegóły o płatności są zapisywane po użyciu karty lub BLIKA.
Warto też wspomnieć, że klientom PKO BP niedawno zostały przesłane nowe karty. Bank zdecydował się bowiem na przejście ze współpracy z MasterCard właśnie na usługi Visa. Efekty zmiany są już zatem widoczne gołym okiem.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Koniec niedopowiedzeń. PKO BP wskaże klientom, gdzie dokładnie wydają pieniądze