Jak poinformował polski oddział Netflixa, firma zaczęła rozsyłanie wiadomości do użytkowników, którzy udostępniają konto Netflix osobom spoza swojego gospodarstwa domowego. Z jej pełną treścią możecie zapoznać się poniżej.
Jak podkreśla Netflix, konto w usłudze jest przeznaczone do użytku w obrębie jednego gospodarstwa domowego. Wszystkie mieszkające w tym gospodarstwie domowym osoby mogą korzystać z serwisu Netflix bez względu na miejsce pobytu — w domu, poza domem czy na urlopie — i skorzystać z nowych funkcji, takich jak „Przenieś profil” oraz „Zarządzaj dostępem i urządzeniami”.
Zapłacimy na 9,99 zł na miesiąc za każdego dodatkowego użytkownika korzystającego z naszego konta.
Jeśli jednak system wykryje użytkowników spoza danego gospodarstwa domowego, to otrzymają oni w sumie dwie opcje, by dalej korzystać z własnego profilu. Po pierwsze, będą mogli rozpocząć samodzielne opłacanie abonamentu według wybranego wariantu lub dodać kolejnego użytkownika w ramach głównego konta. W przypadku tej drugiej opcji zapłacimy na 9,99 zł na miesiąc za każdego dodatkowego użytkownika korzystającego z naszego konta. Warto odnotować, że opcja „Dodanie dodatkowego użytkownika” obecnie jest niedostępna dla użytkowników korzystających z płatności za pośrednictwem partnera.
Netflix tłumaczy, że jego użytkownicy mają szeroki wybór form rozrywki, a firma nieustannie inwestuje w tworzenie zróżnicowanej oferty filmów, seriali i programów, dzięki czemu — niezależnie od naszych upodobań, nastroju, języka czy osób, z którymi oglądasz — w serwisie Netflix zawsze znajdziemy coś satysfakcjonującego.
Jest to szerzej zakrojona akcja, bo podobną informację otrzymali także użytkownicy Netflixa w USA, a Amerykanie muszą zapłacić 7,99 USD za dodatkowych użytkowników. Jesteśmy niezmiernie ciekawi, jak zareagują na to osoby, które korzystały z dzielenia konta i ile z nich po prostu zrezygnuje z usługi, a ile zdecyduje się
Pokaż / Dodaj komentarze do: Koniec z darmowym dzieleniem kont Netflix w Polsce. Znamy cenę dodatkowych użytkowników