Kosmiczna symulacja X Rebirth i X4 w przygotowaniu na VR

Kosmiczna symulacja X Rebirth i X4 w przygotowaniu na VR

Seria gier X autorstwa niemieckiego studia Egosoft zdobyła swego czasu niemałe uznanie, szczególnie za sprawą X2 i X3: Reunion. Ta druga produkcja 11 lat temu była stałym bywalcem graficznych benchmarków. Developerzy właśnie postanowili odświeżyć najnowszą odsłonę, X Rebirth i przenieść ją na VR. Jednocześnie zapowiedzieli pełnoprawny sequel.

X Rebirth niestety nie cieszyło się zbytnim uznaniem wśród graczy i krytyków a Egosoft musiał wykonać bardzo wiele pracy zanim ich ostatni tytuł mógł być grywalny. Dyrektor generalny firmy, Bernd Lehahn jest zdania, że technologia Wirtualnej Rzeczywistości zdaje się być środowiskiem naturalnie stworzonym do grania w symulacje kosmiczne.

Ostatnia pozycja z uniwersum X nie tylko otrzyma wsparcie VR, ale także zostanie odrestaurowana na nowym silniku graficznym, z całkowicie nowym systemem ekonomii, zmianami w interfejsie, tempie akcji i balansie rozgrywki. Wszystko to oznacza, że zapisane stany gry z podstawowej wersji X Rebirth nie będą kompatybilne z edycją VR.

W kwestii VR z kolei Lehahn nie podał zbyt wielu szczegółów, ale jego zdaniem prace nad projektem odbywają się w dobrym tempie. Szef Egosoftu wyjawił, że w X4 gracze będą mogli latać wieloma różnymi statkami, a gra będzie posiadać całkowicie nowy interfejs zarządzania wielkimi flotyllami okrętów kosmicznych, a także umożliwi swobodne budowanie stacji kosmicznych.

X Rebirth na VR

X Rebirth VR ukaże się w pierwszej połowie 2017 za pomocą usługi Early Access na Steam. X4 nie ma podanej daty premiery.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Kosmiczna symulacja X Rebirth i X4 w przygotowaniu na VR

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł