Lenovo ogłosiło wprowadzenie do sprzedaży na polskim rynku nowego modelu z serii Legion. Oprócz tego firma udostępniła również usługę wsparcia serwisowego Lenovo Premium Care, dzięki której gracze zyskają dostęp do pomocy technicznej VIP w standardzie wraz z zakupem sprzętu z kartą graficzną NVIDIA GeForce RTX 30. Legion 5 został wyposażony w maksymalnie 8-rdzeniowe procesory AMD Ryzen 7 5800H z taktowaniem nawet do 4.4 GHz. Warto wspomnieć, że debiutująca w procesorach AMD Ryzen serii 5000 architektura Zen 3 jest przeprojektowaną wersją rodziny Zen. Legion 5 6. generacji otrzymał procesor graficzny GeForce RTX 30 z architekturą NVIDIA Ampere, która oparta jest o drugą generację rdzeni RT. Notebooki posiadają ponadto nową matrycę - 15,6-calowy wyświetlacz IPS o rozdzielczości Full HD lub WQHD (2560 x 1440 px), jasności do 300 nitów i taktowaniu od 120 do 165 Hz, która w 100% odzwierciedla paletę kolorów sRGB.
Lenovo ogłosiło wprowadzenie do sprzedaży na polskim rynku nowego modelu z serii Legion.
Zoptymalizowany przy użyciu sztucznej inteligencji mechanizm Lenovo Legion AI Engine zwiększa szybkość klatek i redukuje opóźnienia w grze, umożliwiając przetaktowanie oraz dynamiczne przełączanie mocy między CPU a GPU w grach wykorzystujących znacznie większe zasoby. Uzupełnieniem wrażeń z rozrywki stanowią głośniki 3D Nahimic Audio. Nowy model Lenovo Legion otrzymał ulepszony system chłodzenia Coldfront 3.0, który wzmacnia obieg powietrza względem poprzedniej generacji aż o 18%. Umożliwia to lepsze odprowadzanie ciepła i redukcję hałasu generowanego przez wydajne komponenty. Niższa temperatura wewnątrz komputera umożliwia też optymalizację działania oraz całodzienną pracę mobilną z baterią o długiej żywotności, która w przypadku Legiona 5 wynosi nawet 7 godzin pracy.
Wraz z premierą nowych Legionów, Lenovo inauguruje najnowszą usługę serwisową. Lenovo Premium Care objęte są wszystkie laptopy Lenovo Legion dostępne na polskim rynku wyposażone w karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 30. Pakiet serwisowy Premium Care obejmuje m.in. obsługę technika przez infolinię, czat czy e-mail, prioretyzację części, naprawę sprzętu z dojazdem do klienta oraz coroczną kontrolę kondycji komputera. Oprócz oferowania najwyższego poziomu wsparcia technicznego, dostępnego w dni robocze od 9:00-18:00, zespół ekspertów Lenovo w czasie rzeczywistym odpowie na pytania dotyczące oprogramowania, pomoże np. rozwiązać problemy z siecią czy konfiguracją firewalla w routerze.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Lenovo prezentuje Legion 5 z RTX30 z usługą Premium Care w standardzie