Lidl Polska uruchomił nowy sposób kontaktu z klientami, wykorzystując do tego komunikator WhatsApp. Od teraz użytkownicy mogą subskrybować w tej aplikacji kanał niemieckiej sieci handlowej i otrzymywać na bieżąco najnowsze gazetki promocyjne oraz okazje, wszystko bezpośrednio na swoim smartfonie.
To kolejne z udogodnień, które Lidl wprowadza, by ułatwiać dostęp do informacji o promocjach. Dzięki nowej funkcji wystarczy zaledwie kilka kliknięć, by mieć szybki i wygodny dostęp do aktualnych ofert, bez konieczności przeglądania stron internetowych czy korzystania z dodatkowych aplikacji.
Oto jak dołączyć do kanału Lidl Polska na WhatsAppie:
-
Zeskanuj kod QR (na grafice powyżej) lub w link dostępny na stronie Lidla;
-
Po otwarciu WhatsAppa wyślij automatyczną wiadomość;
-
Wybierz swój najczęściej odwiedzany sklep Lidl;
-
Kliknij „Start”, aby potwierdzić subskrypcję.
To nietypowe, ale praktyczne rozwiązanie może spotkać się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy szukają szybkiego i bezpośredniego dostępu do okazji. Dla wielu to także znak, że komunikatory stają się coraz ważniejszym narzędziem w codziennym kontakcie z markami. No to czekamy na krok Biedronki.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Lidl próbuje nowości i wchodzi na WhatsApp. Nowe oferty w komunikatorze