Lidl próbuje nowości i wchodzi na WhatsApp. Nowe oferty w komunikatorze

Lidl próbuje nowości i wchodzi na WhatsApp. Nowe oferty w komunikatorze

Lidl Polska uruchomił nowy sposób kontaktu z klientami, wykorzystując do tego komunikator WhatsApp. Od teraz użytkownicy mogą subskrybować w tej aplikacji kanał niemieckiej sieci handlowej i otrzymywać na bieżąco najnowsze gazetki promocyjne oraz okazje, wszystko bezpośrednio na swoim smartfonie.

To kolejne z udogodnień, które Lidl wprowadza, by ułatwiać dostęp do informacji o promocjach. Dzięki nowej funkcji wystarczy zaledwie kilka kliknięć, by mieć szybki i wygodny dostęp do aktualnych ofert, bez konieczności przeglądania stron internetowych czy korzystania z dodatkowych aplikacji.

Oto jak dołączyć do kanału Lidl Polska na WhatsAppie:

  • Zeskanuj kod QR (na grafice powyżej) lub w link dostępny na stronie Lidla;

  • Po otwarciu WhatsAppa wyślij automatyczną wiadomość;

  • Wybierz swój najczęściej odwiedzany sklep Lidl;

  • Kliknij „Start”, aby potwierdzić subskrypcję.

To nietypowe, ale praktyczne rozwiązanie może spotkać się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy szukają szybkiego i bezpośredniego dostępu do okazji. Dla wielu to także znak, że komunikatory stają się coraz ważniejszym narzędziem w codziennym kontakcie z markami. No to czekamy na krok Biedronki.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Lidl próbuje nowości i wchodzi na WhatsApp. Nowe oferty w komunikatorze

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł