Logitech przedstawia wyniki finansowe. Producent ma powody do zadowolenia

Logitech przedstawia wyniki finansowe. Producent ma powody do zadowolenia

Logitech przedstawił raport za trzeci kwartał roku fiskalnego 2021, w którym zarobił 1,67 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 85% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Dochód operacyjny wzrósł o 248% i wyniósł 448 milionów dolarów, dla porównania przed rokiem było to 129 milionów dolarów. Zysk na akcję zwiększył się o 222% do 2,22 dolarów. Tutaj należy zaznaczyć, iż wartość akcji spółki zmalała o 3,4%. Firma jednocześnie zwiększa prognozę sprzedaży w bieżącym roku fiskalnym o 57-60% (wcześniej zakładano skok 35 do 40%). Oczywiście większy zarobek, jakim może pochwalić się nie tylko Logitech, ale również inne przedsiębiorstwa z branży technologicznej był w sporej mierze spowodowany pandemią COVID-19 zmuszająca pracowników oraz uczniów do przejścia na działanie zdalne z domu.

Logitech przedstawił raport za trzeci kwartał roku fiskalnego 2021, w którym zarobił 1,67 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 85% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Część z nich musiała zainwestować w nowy sprzęt, chociażby kamery niezbędne do wideokonferencji czy klawiatury i myszki, które w swoim portfolio ma wspomniany producent. "Rekordowe wyniki osiągnięte w tym kwartale pokazują siłę naszego portfolio, uwzględniającą długoterminowe trendy wzrostu w zakresie pracy zdalnej oraz edukacji, współpracy w zakresie e-sportu czy tworzenia treści cyfrowych" - powiedział Bracken Darrell, prezes i dyrektor generalny Logitech. Sternik przyznał też, że przedsiębiorstwo inwestuje jeszcze więcej w swoich pracowników, a także ofertę produktów. Logitech przedstawił ostatnio Logitech Rally Bar i Logitech Rally Bar Mini sprzęt dedykowany wideokonferencji, współpracujący z usługami Microsoft Teams i Zoom oraz GoTo, Pexip i Ring Central.

Wykorzystując sztuczną inteligencję urządzenia analizują pomieszczenie użytkownika po to, aby zaproponować najlepsze w danej sytuacji ustawienia. Logitech Rally Bar dedykowany jest średnim pomieszczeniom, natomiast Logitech Rally Bar Mini znajdzie zastosowanie w małych pokojach. Rally Bar proponuje bezstratną jakość obrazu z 5-krotnym zoomem optycznym zwiększony cyfrowo 15-krotnie. Oczywiście to wszystko w rozdzielczości 4K. Rally Bar wyceniono na 3999 dolarów, zaś Rally Bar Mini kosztuje 2999 dolarów. Nie wiemy, kiedy dokładnie kamery trafią do Polski ani jaka będzie ich wartość.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Logitech przedstawia wyniki finansowe. Producent ma powody do zadowolenia

 0