Mafia III zadziała na PC w 30 klatkach

Mafia III zadziała na PC w 30 klatkach

Długo wyczekiwany sandboks studia 2K Games zadebiutuje w przeciągu 24 godzin - a tymczasem recenzenci otrzymali swoje kopie. Tytuł ponoć zachwyca historią, jak również kreacjami postaci. Niestety łyżką dziegciu w tej beczce miodu jest kompilacja na komputery osobiste, a precyzując - ograniczenie animacji do 30 kl./s.

Temat poruszył redaktor serwisu PC Gamer, Andy Kelly, powołując się na własne obserwacje. Dziennikarz odpalił grę na platformie składającej się z podkręconego do 4,5 GHz procesora Intel Core i5 6600K, karty graficznej Nvidia GeForce GTX 970 i 16 GB pamięci RAM typu DDR4. Efekt? Stałe 30 fps-ów, pomimo zmniejszenia rozdzielczości do 720p i wymuszenia deaktywacji V-Synca. W komentarzach do przytoczonej publikacji szybko pojawiły się głosy potwierdzające opinię autora.

Wygląda na to, że animację w PC-towej Mafii III faktycznie zablokowano na poziomie 30 kl./s - podobnie jak w przypadku wersji na obydwie konsole, tj. PlayStation 4 i Xbox One. Naturalnie szansa na obejście ograniczenia istnieje. W końcu to PC i otwarty ekosystem. Sęk tkwi w tym, że jeśli silnik napisano od podstaw z myślą o rzeczonej blokadzie, to zachowanie świata gry po zdjęciu limitu może ulec nieoczekiwanym zmianom. Taka sytuacja miała już miejsce w Need for Speed: Rivals, gdzie AI ruchu ulicznego zostało ściśle powiązane z liczbą klatek.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Mafia III zadziała na PC w 30 klatkach

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł