Marvel’s Avengers otrzymało wsparcie dla DLSS, Wolfenstein: Youngblood z 8K DLSS

Marvel’s Avengers otrzymało wsparcie dla DLSS, Wolfenstein: Youngblood z 8K DLSS

 

NVIDIA udostępniła nową aktualizację swoich sterowników graficznych, która rozszerza funkcjonalność DLSS o kolejne tytuły. Mowa tu konkretnie o Marvel's Avengers oraz Wolfenstein: Youngblood. Opublikowana aktualizacja do gry Marvel Avengers dodaje w ogóle możliwość wykorzystania techniki NVIDIA DLSS, tak łatka łatka do Wolfenstein: Youngblood wprowadza do opcji oferowanych przez DLSS tryb Ultra Performance, umożliwiający rozgrywkę w rozdzielczości 8K na karcie GeForce RTX 3090. Aktualizacja gry Wolfenstein: Youngblood zawiera również dodatkowe optymalizacje, które wykorzystują ulepszone asynchroniczne obliczenia zapewniane przez karty GeForce RTX z serii 30. Aby wykorzystać nowości związane z techniką DLSS w obu tytułach należy oprócz aktualizacji zainstalować najnowszy sterownik NVIDIA Game Ready.

NVIDIA udostępniła nową aktualizację swoich sterowników graficznych, która rozszerza funkcjonalność DLSS o Marvel's Avengers i Wolfenstein: Youngblood.

 

Marvel's Avengers

DLSS to technika renderingu oparta na sztucznej inteligencji, korzystająca z rdzeni Tensor w kartach graficznych RTX, która pozwala zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę w grach, jednocześnie zapewniając wyraźny ostry obraz (przynajmnie w wersji DLSS, bo jak wiemy na początku bywało z tym bardzo różnie i przeważnie obraz był rozmydlany przez tę technologię). “Nowy tryb Ultra Performance wykorzystuje wyszkolony przez SI model, stworzony specjalnie dla rozdzielczości 8K, który oferuje jakość obrazu porównywalną do rozdzielczości natywnej, renderując jedynie jedną dziewiątą pikseli” - tłumaczą Zieloni. Gry, które wykorzystują już tryb Ultra Performance techniki DLSS dla rozdzielczości 8K, to: Control, Death Stranding, Justice, Marvel Avengers, Minecraft RTX Beta dla Windows 10 oraz Wolfenstein: Youngblood. Gry, dla których zapowiedziano obsługę trybu Ultra Performance, to między innymi: Boundary, Bright Memory: Infinite, Ready or Not, Scavengers oraz Watch Dogs: Legion.

To jednak nie wszystko, ponieważ NVIDIA przygotowało takżę coś dla fanów Call of Duty. Testy beta gry Call of Duty: Black Ops - Cold War na PC ruszają 15 października w ramach wczesnego dostępu, a od 17 października będą dostępne dla wszystkich chętnych. Gracze będą mieli okazję skorzystać z NVIDIA Reflex, techniki która redukuje opóźnienia systemowe (input lag) i usprawnia responsywność rozgrywki. Niskie opóźnienia mają duży wpływ na rywalizację w rozgrywkach online, pomagając szybciej wykrywać przeciwników i celować ze zwiększoną dokładnością. Włączenie NVIDIA Reflex w opcjach gry Call of Duty: Black Ops - Cold War pozwala podobno ograniczyć opóźnienia systemowe nawet o 20%. Różnicę zauważyć mają przede wszystkim użytkownicy mniej wydajnych konfiguracji komputerów. NVIDIA Reflex wykorzystują także gry Apex Legends, Fortnite, Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty: Warzone oraz Valorant, a już wkrótce wsparcie otrzymają Destiny 2, Enlisted, Cuisine Royale, KovaaK 2.0 oraz Mordhau. Aktywacja NVIDIA Reflex w becie Call of Duty: Black Ops - Cold War wymaga zainstalowania najnowszego sterownika NVIDIA Game Ready.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Marvel’s Avengers otrzymało wsparcie dla DLSS, Wolfenstein: Youngblood z 8K DLSS

 0