Dziś długo wyczekiwany Marvel’s Spider-Man 2 debiutuje na PC. Sony zapowiedziało port tej hitowej gry podczas Comic Conu w październiku 2024, ale do tej pory firma milczała na temat szczegółów wersji na komputery. Teraz w końcu ujawniono pełne wymagania sprzętowe oraz unikalne funkcje dostępne na tej platformie.
Ray tracing i ulepszone efekty graficzne
Jak podkreślił Julian Huijbregts z Nixxes, studia odpowiedzielnego za port PC, Nowy Jork w wersji PC będzie wyglądać jeszcze bardziej imponująco dzięki nowym opcjom ray tracingu. Gracze mogą spodziewać się obsługi takich funkcji jak ray tracing, co przełożyu się na realistyczne odbicia na szklanych powierzchniach wieżowców, szczegółowe wnętrza widoczne zza okien budynków, dokładniejsze i dynamiczne cienie i poprawiona głębia sceny i oświetlenie (ambient occlusion).
Marvel’s Spider-Man 2 na PC zapowiada się na najlepszą wersję tej gry.
Dla posiadaczy najmocniejszych komputerów, przygotowano dodatkowe ustawienia, w tym zwiększoną szczegółowość geometrii ray tracingu, regulację zakresu obiektów objętych ray tracingiem i wsparcie dla NVIDIA DLSS Ray Reconstruction – poprawiające szczegółowość efektów RT.
Spider-Man 2 na PC oferuje również szerokie wsparcie dla nowoczesnych technologii upscalingu, czyli NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3.1 i Intel XeSS. Nie zabrakło również wsparcia dla ultrapanoramicznych monitorów – formaty 21:9, 32:9 oraz 48:9 dla konfiguracji z trzema ekranami.
Bonusy i brak wymogu logowania do PSN
Sony potwierdziło, że w wersji PC nie będzie wymagane konto PSN do uruchomienia gry. Co więcej, ponieważ nie prowadzono przedsprzedaży, wszystkie standardowe zakupy otrzymają bonusy, które pierwotnie były dostępne jedynie w pre-orderach.
Marvel’s Spider-Man 2 na PC zapowiada się na najlepszą wersję tej gry. Jeśli więc jeszcze nie graliście w tej tytuł na PS5 lub PS4, to zdecydowanie warto sięgnąć po niego na pececie.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Marvel’s Spider-Man 2 debiutuje na PC. Znamy wymagania i ekskluzywne funkcje