Mass Effect Andromeda - nowinki nt. craftingu i wersji na Scorpio

Mass Effect Andromeda - nowinki nt. craftingu i wersji na Scorpio

Już za 2 miesiące ukaże się Mass Effect Andromeda. Developerzy z BioWare wypowiadali się niedawno na temat systemu tworzenia przedmiotów oraz usprawnień na najnowsze konsole Microsoftu i Sony.

Główny projektant Ian S. Frazier entuzjastycznie określił na Twitterze możliwości, jakie oferuje crafting w Andromedzie jako "bezkresne".  Można tworzyć zarówno broń palną (karabiny szturmowe czy snajperskie), jak i białą (developerzy mówili o krogańskim młocie).

Ponadto, Frazier potwierdził także, że gracze będą mieli dostęp do dedykowanego slotu na broń do walki wręcz, a omni-ostrze, jest tylko jednym z wielu gadżetów tego typu (można je także upgrade'ować).

 

Oprócz tego dyrektor kreatywny gry, Mac Walters, wypowiadał się na temat wersji na konsole PS4 Pro i Project Scorpio. - Zważywszy na fakt, że gra ukazuje się na wiosnę, nie jestem całkiem pewien co będziemy w stanie wtedy wprowadzić - powiedział Walters na łamach Official Xbox Magazine. Od razu także dodał, że BioWare pragnie w znaczący sposób wspierać grę po jej wydaniu i nie wykluczył wydania edycji GOTY i nie zaprzeczył, że wersja korzystająca ze zwiększonej mocy Scorpio powstanie.

Poprzednio Michael Gamble, producent gry stwierdził, że nie ma żadnych planów w kwestii nowej konsoli Microsoftu. Prawdopodobnie firma pragnie zmaksymalizować sprzedaż pod dostępne obecnie konsole. Scorpio ukaże się dopiero w ostatnim kwartale tego roku. Wiadomo już jednak, że Mass Effect: Andromeda będzie obsługiwać standardy HDR Dolby Vision, jak i HDR10, a więc jeśli kanadyjscy developerzy zdecydują się na stworzenie specjalnie dopasowanej do Scorpio wersji, mastering HDR obejmie obydwa formaty.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Mass Effect Andromeda - nowinki nt. craftingu i wersji na Scorpio

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł