Klienci mBanku, którzy jakimś cudem mają jeszcze starszą wersję Androida, będą musieli dokonać aktualizacji do nowszego wydania lub zmienić sprzęt na nowszy, jeśli chcą dalej korzystać z aplikacji mobilnej.
Jak już wcześnie zapowiadano od 1 października, a więc za kilka dni posiadacze urządzeń z Androidem 8 oraz aplikacji mBank w wersji niższej niż 3.90 stracą bezpowrotnie dostęp do aplikacji mobilnej, czyli szeregu korzyści, jakie płyną z tego narzędzia.
Posiadacze Androida 8 stracą dostęp do aplikacji mBanku
Jeżeli dalej chcemy korzystać z aplikacji mobilnej mBanku, mBank Token lub mBank Junior musimy zaktualizować Androida na swoim urządzeniu mobilnym (np. smartfonie, tablecie) do wersji minimum 9.0. W innym razie nie zalogujemy się do aplikacji mobilnej ani nie potwierdzimy transakcji nawet w serwisie transakcyjnym (przy aktywowanym mobilnym potwierdzeniu).
Warto też zaktualizować samą aplikację mBanku, choć ta przez pierwsze tygodnie ma nadal działać. Co w takiej sytuacji zrobić?
Jeżeli jeszcze siedzimy na Androidzie 8, nie pozostaje nic innego jak zainstalować wersję 9.0 lub nowszą. Natomiast w sytuacji gdy nasz sprzęt nie wspiera nowszej wersji to trzeba kupić nowy, albo wrócić do potwierdzania transakcji za pomocą kodów SMS.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Stracisz dostęp do aplikacji mBanku, jeśli tego nie zrobisz