Stracisz dostęp do aplikacji mBanku, jeśli tego nie zrobisz


Stracisz dostęp do aplikacji mBanku, jeśli tego nie zrobisz

Klienci mBanku, którzy jakimś cudem mają jeszcze starszą wersję Androida, będą musieli dokonać aktualizacji do nowszego wydania lub zmienić sprzęt na nowszy, jeśli chcą dalej korzystać z aplikacji mobilnej.

Jak już wcześnie zapowiadano od 1 października, a więc za kilka dni posiadacze urządzeń z Androidem 8 oraz aplikacji mBank w wersji niższej niż 3.90 stracą bezpowrotnie dostęp do aplikacji mobilnej, czyli szeregu korzyści, jakie płyną z tego narzędzia.

Posiadacze Androida 8 stracą dostęp do aplikacji mBanku

Jeżeli dalej chcemy korzystać z aplikacji mobilnej mBanku, mBank Token lub mBank Junior musimy zaktualizować Androida na swoim urządzeniu mobilnym (np. smartfonie, tablecie) do wersji minimum 9.0. W innym razie nie zalogujemy się do aplikacji mobilnej ani nie potwierdzimy transakcji nawet w serwisie transakcyjnym (przy aktywowanym mobilnym potwierdzeniu).

Android

Warto też zaktualizować samą aplikację mBanku, choć ta przez pierwsze tygodnie ma nadal działać. Co w takiej sytuacji zrobić?

Jeżeli jeszcze siedzimy na Androidzie 8, nie pozostaje nic innego jak zainstalować wersję 9.0 lub nowszą. Natomiast w sytuacji gdy nasz sprzęt nie wspiera nowszej wersji to trzeba kupić nowy, albo wrócić do potwierdzania transakcji za pomocą kodów SMS.

Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!

Pokaż / Dodaj komentarze do:

Stracisz dostęp do aplikacji mBanku, jeśli tego nie zrobisz
 0