mBank ogłosił przerwę w dostępie do jednej z podstawowych usług. O dziwo przerwa nie nastąpi, jak to ma zazwyczaj miejsce w nocy z soboty na niedzielę, a w środku tygodnia.
W miniony weekend mieliśmy maraton przerw w dostępie do usług bankowych. Prace serwisowe przeprowadziły m.in. ING Bank Śląski, Pekao czy Velo Bank, a teraz przychodzi pora także na mBank. Nie będzie jednak tak źle, bowiem na pewien czas stracimy dostęp tylko do jednej usługi.
mBank zapowiada przerwę w dostępie do jednej z usług
Jak informuje mBank na swojej oficjalnej stronie internetowej, w nocy z 21 na 22 maja (środa-czwartek) w godzinach od 23:30 do 3:30 klienci nie skorzystają z usługi mojeID. Bank nie zdradził, dlaczego akurat to narzędzie zostanie czasowo wyłączone, ani z jakiego dokładnie powodu nastąpi przerwa, choć zapewne chodzi o jakieś prace serwisowe.
Usługa mojeID w mBanku nie będzie dostępna w nocy z 21 na 22 maja (środa-czwartek) w godzinach od 23:30 do 3:30.
Właścicielem mojeID nie jest mBank, usługa należy do Krajowej Izby Rozliczeniowej i pozwala logować się do serwisów administracji publicznej takich jak mObywatel. Platforma służy do różnych celów, umożliwia przykładowo złożyć wniosek do urzędu, zgłosić kupno lub sprzedaż pojazdu, zameldować się lub wymeldować, rozliczyć PIT, złożyć wniosek o kartę dużej rodziny i inne świadczenia rodzinne.
Usługa oferuje szereg możliwości, więc jej brak nawet chwilowy może być odczuwalny dla części klientów mBanku.

Pokaż / Dodaj komentarze do: mBank ma ważny komunikat. Kluczowa usługa przestanie działać