Microsoft wyjaśnia czemu nie chce na razie VR na Xbox One X

Microsoft wyjaśnia czemu nie chce na razie VR na Xbox One X

Technologia VR w ostatnim czasie robi furorę. W wirtualną rzeczywistość inwestują największe firmy, przez co całość rozwija się jeszcze szybciej, jednak zastanawialiście się kiedyś, czemu Microsoft nie chce VR na Xboxie?

PlayStation 4 VR, HTC Vive, Oculus to przodujące marki w świecie VR. Czemu do tego grona nie chce dołączyć Microsoft z Xboxem, przecież zapewne nie byłoby to dla nich problemem. Xbox One X jest jedną z najpotężniejszych konsol na świecie – twórcy całą moc przeznaczyli jednak na lepszą grafikę i wyższe rozdzielczości, zamiast dodać coś nowego – mowa o wirtualnej rzeczywistości. Albert Penello (starszy dyrektor ds. planowania w firmie Microfost) powiedział, że technologia VR jest jeszcze na etapie eksperymentowania, całość nie jest jeszcze w „pełni gotowa”, choć oczywiście wiele firm ma już swoje produkty konsumenckie. Albert dodatkowo wskazuje, że nie jest to produkt dla wszystkich a jedynie dla pewnego rozmiaru społeczności.

Microsoft, na razie nie chce inwestować w technologię VR – Albert Penello wyjaśnia dlaczego.

Co więcej, Albert Penello nakreśla, że Microsoft doświadczył już pewnych przeżyć z Kinectem i Wii, że przeszczepianie bezspośrednio tradycyjnych gier na grunt VR niekoniecznie zapewnia sukces. Lepiej poczekać aż technologia faktycznie wejdzie na szczyt swoich możliwości, niż kupić w połowie zrobiony produkt jak to miało miejsce w przypadku, chociażby właśnie Kinecta. W przyszłości Microsoft na pewno zacznie inwestować w wirtualną rzeczywistość – jednak deweloperzy chcą poczekać na lepsze rozwiązania, aby uniknąć wydania niepełnego produktu. Póki co Penello twierdzi, że VR nie jest czymś, z czym musi zmierzyć się Microsoft – jeszcze będzie na to czas, teraz ważniejsze są inne aspekty. Zgadzacie się z tym? Warto poczekać, aż wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik, zamiast kupować gogle z wieloma bolączkami za wielkie pieniądze?

Pokaż / Dodaj komentarze do: Microsoft wyjaśnia czemu nie chce na razie VR na Xbox One X

 0