Nadella: marka Xbox warta 9 mld USD, dobry start Game Pass i Mixer

Nadella: marka Xbox warta 9 mld USD, dobry start Game Pass i Mixer

W kwestii dochodowości oddziału Xbox istniało wiele wątpliwości. Szef marki, Phil Spencer, wielokrotnie podkreślał dobre rezultaty, ale niekoniecznie często wypowiadał się na ten temat CEO firmy, Satya Nadella. Tymczasem dzisiaj usłyszeliśmy z jego strony pozytywne informacje na temat gamingowej dywizji Microsoftu.

Dzisiaj odbyło się spotkanie mające na celu omówienie wyników finansowych firmy. Satya Nadella w jego trakcie podkreślił, że marka Xbox w satysfakcjonujący sposób, w wielu różnych aspektach, odnalazła się w wielu regionach i dokonała tego w obliczu ogólnej ekspansji rynku gier wideo. Nadella zaakcentował, że oddział Xbox i wszystkie powiązane z nimi usługi jest wart 9 miliardów dolarów i jest dochodowym interesem. CEO Microsoft zauważył także, że branża gier wideo rozrasta się w tak ogromnym tempie dzięki streamingowi, e-sportowi, nowym usługom subskrypcyjnym oraz technologii AR / VR. - Mamy unikalną pozycję na rynku, będąc w stanie zaoferować nasze usługi na wielu z tych segmentów i mogąc przez to zjednoczyć społeczność graczy na całym świecie poprzez Xbox Live (53 miliony), pozwalając odkryć nowe rodzaje doznań na PC, konsolach oraz urządzeniach mobilnych - powiedział Nadella.

Growy biznes Microsoftu warty jest 9 mld dolarów. Satya Nadella uznaje go za dochodowy i widzi, że jego firma jest w stanie zaoferować wiele rodzajów rozrywki graczom; również chwali usługi Xbox Game Pass i Mixer.

Prezes firmy odniósł się także do nadchodzącej premiery Xbox One X, nakreślając motto firmy - aby zapewnić graczom "rozgrywkę jakiej chcą, z kim chcą i na urządzeniach jakich chcą". Nadella chwalił przede wszystkim debiutujące niedawno usługi Xbox Game Pass (często nazywany "growym Netflixem"), a także Mixer (serwis służący do streamingu, posiadający innowacyjne funkcje) i zaznaczył, że zarówno cieszą się dużym uznaniem od ich użytkowników, jak i względnie sporą popularnością. Wydaje się, że pomimo wielu wcześniejszych wątpliwości, Satya Nadella jest umotywowany do tego by pozwolić marce na dalszy rozwój. Od strony hardware'u niewątpliwie jest na co czekać, ale aby dopełnić obraz całości przydałyby się na przyszłorocznych targach E3 nowe, ekscytujące, growe marki.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Nadella: marka Xbox warta 9 mld USD, dobry start Game Pass i Mixer

 0