Studio Ghost Story Games oraz Ken Levine, twórca kultowej serii BioShock, opublikowali nowy wpis deweloperski poświęcony grze Judas. To pierwszy taki materiał od trzech miesięcy i sygnał dla fanów, że produkcja wciąż żyje, choć nadal nie znamy daty premiery. Istnieje szansa, że konkretne informacje poznamy podczas The Game Awards 2025, które odbędą się za niecały tydzień.
W najnowszym blogu zaprezentowano świeżą grafikę koncepcyjną tytułowej bohaterki oraz wypowiedzi członków zespołu deweloperskiego. Głos zabrali między innymi główny projektant narracji Drew Mitchell, główna artystka Karen Segars oraz dyrektor artystyczny Nathan Phail-Liff, którzy opowiedzieli o procesie tworzenia gry i jej głównej postaci.
Mitchell wyjaśnił, że od początku celem było stworzenie nieliniowej historii reagującej na decyzje gracza w sposób niespotykany dotąd w grach Levine'a. Początkowo nie istniała nawet konkretna postać protagonisty, była to czysta karta. Dopiero gdy świat i fabuła zaczęły nabierać kształtu, zespół zastanowił się, kim powinien być gracz. Kluczowe pytanie brzmiało: jaki typ osoby miałby największe trudności z poradzeniem sobie z wieloma relacjami i sprzecznymi interesami?
Judas wreszcie daje znak życia
Phail-Liff opowiedział o ewolucji świata gry, która dzieje się na ogromnym statku Mayflower. Z początkowo praktycznego, modularnego statku przekształcił się w złożoną strukturę odzwierciedlającą konflikty między frakcjami. Mayflower ma pokazywać historie poprzednich epok konfliktów i odrodzenia.
Judas zostało zapowiedziana podczas The Game Awards 2022 z pierwotną datą premiery na marzec 2025. Gra została jednak opóźniona i obecnie spodziewana jest w 2026 roku. Studio potwierdza, że będzie to wyłącznie produkcja single-player bez elementów live service, z systemem natychmiastowych reakcji na działania gracza.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!

Pokaż / Dodaj komentarze do:
Następca BioShock szykuje się do uderzenia. Judas z nowymi informacjami