nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych

Pod koniec maja instytut badawczy MANDS ponownie przeprowadził badanie skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Wykonano je pośród firm, obsługujących według rankingu top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Najlepszy wynik zarówno pod kątem efektywności, jak i szybkości odbierania połączeń telefonicznych uzyskała nazwa.pl. Podczas testu weryfikowano możliwość skutecznego połączenia się z konsultantem oraz czas oczekiwania na rozmowę. Badanie zostało zrealizowane, poprzez zasymulowanie zwiększonego ruchu na infoliniach wybranych firm i jednoczesną próbę nawiązania kontaktu przez kilku teleankieterów. Ponownie najlepsze wyniki osiągnęła firma nazwa.pl. Zarówno podczas największego ruchu, jak i też w godzinach późnowieczornych, specjaliści nazwa.pl odbierali połączenia najszybciej ze wszystkich badanych infolinii operatorów usług hostingowych. 

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych.

nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych

 

Raport MANDS wykazał, że większość Działów Obsługi Klienta polskich firm hostingowych nie pracuje późnym wieczorem i w nocy, a jedynie służy wsparciem między godziną 8:00 a 16:00. Wśród badanych podmiotów tylko nazwa.pl i home.pl odbierały połączenia po godzinie 23:00. Warto jednak zaznaczyć, że w czasie gdy infolinia home.pl odebrała w godzinach wieczorowych i nocnych jedynie 20% połączeń, nazwa.pl utrzymała współczynnik połączeń na poziomie 100%. Dostępność wsparcia w trybie 24/7/365 jest szczególnie ważna w przypadku ciągle rosnącej liczby przedsiębiorców, których firmy w dzisiejszych czasach działają w trybie całodobowym.

Tegoroczne badanie MANDS jest tego dowodem, wskazując na poprawę wyniku nazwa.pl z 2019 roku. Poznaj szczegółowe wyniki skuteczności infolinii firm hostingowych na stronie instytutu badawczego MANDS. Do dyspozycji Klientów nazwa.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku pozostaje zespół specjalistów, udzielający wsparcia w zakresie świadczonych usług i oferowanych produktów. Co więcej, komunikacja z firmą jest możliwa poprzez czat, mail a nawet grupy dyskusyjne na Facebooku.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł