Netflix wprowadzi subskrypcję z reklamami? Znamy odpowiedź

Netflix wprowadzi subskrypcję z reklamami? Znamy odpowiedź

Disney+ wprowadzi subskrypcję z reklamami. Pakiet zostanie udostępniony pod koniec 2022 roku w USA a w 2023 w pozostałych krajach. Netflix nie oferuje tego rodzaju rozwiązania, jednak czy istnieje opcja, że największy serwis streamingowy podąży za konkurentem?

Netflix nie oferuje reklam ani tańszej subskrypcji za ich oglądanie. Jednak czy istnieje możliwość wprowadzenia nowego abonamentu z reklamami w przypadku tego technologicznego giganta? Dyrektor wykonawczy Netfliksa Spencer Neumann przemawiając na konferencji Morgan Stanely Technology powiedział, iż platforma na razie nie ma takich planów, ale jednocześnie przyznał, że Netflix "nie jest kategorycznie przeciwny reklamom". "To nie jest tak, iż mamy negatywny stosunek do reklam. Sądzimy, że mamy świetny model biznesowy bazujący na abonamencie, który sprawdza się na całym świecie. Trudno nam ignorować fakt, iż pozostali wprowadzają pakiety z reklamami, ale dla nas nie ma to teraz sensu" - powiedział Neumann.

Netflix nie ma obecnie planów wprowadzenia abonamentu z reklamami, aczkolwiek platforma daje do zrozumienia, by nigdy nie mówić nigdy.

Netflix wprowadzi subskrypcję z reklamami? Znamy odpowiedź

Wprawdzie Netflix nie zamierza w najbliższej przyszłości iść wzorem HBO Max czy Disney+, ale przy okazji daje sygnał, żeby nigdy nie mówić nigdy, co oznacza, iż kiedyś pakiet subskrypcji z reklamami może pojawić się i w Netflixie. Pytanie, które zostało zadane dyrektorowi, dotyczyło tego, czy platforma może postrzegać reklamy jako sposób na obniżenie ceny swojej usługi. Zapewne zwiększyłoby to bazę klientów, którzy nie chcą płacić za obecne modele subskrypcji, bowiem wolą tańsze opcje. Tak jest np. w Indiach, gdzie platforma obniżyła ceny. Użytkownicy w innych miejscach na świecie nie mogą liczyć na takie obniżki.

Netflix mógłby zwiększyć bazę nowych abonentów, która w ostatnich miesiącach zmalała. Mimo tego platforma posiada 222 milionów zarejestrowanych kont, z czego 13 mln pochodzi z Polski. Podstawową subskrypcję wykupimy za 29 złotych miesięcznie, natomiast plan standardowy kosztuje 43 zł za 30 dni a pakiet premium 60 złotych na miesiąc. Bylibyście gotowi oglądać reklamy na popularnej platformie streamingowej w zamian z tańszy abonament?

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Netflix wprowadzi subskrypcję z reklamami? Znamy odpowiedź

 0