Nie będzie jednak trybu VR w Star Wars: Battlefront II

Nie będzie jednak trybu VR w Star Wars: Battlefront II

Kto czeka na Star Wars: Battlefront 2? Pewnie sporo z was. Znajdą się zapewne też tacy, którzy czekają na informacje, jak gra połączona zostanie z technologią VR – mamy jednak złe wieści.

Kilka miesięcy temu wszystko zapowiadało się na to, że Star Wars: Battlefront 2 otrzyma wsparcie dla VR. Zostało ono nawet oficjalnie zapowiedziane przez DICE oraz Criterion Games. Niestety, wychodzi na to, że wcale nie ujrzymy Battlefronta 2 w wirtualnej rzeczywistości. Matt Webster oraz John Stanley w ostatnim wywiadzie dla Metro na pytanie, czy w grze pojawiają się jakieś opcje VR, otwarcie odpowiedzieli, że niestety nie uświadczymy w ogóle VR. Stanley podsumował, mówiąc, że wirtualna rzeczywistość jest jednak bardzo ważna dla studia Criterion, dodając, że na pewno będzie ona odgrywać dużą rolę w przyszłości. Szkoda, ponieważ pamiętamy, jak Criterion wypuścił interesującą misję X-Wing w wersji na PlayStation VR dla pierwszego Battlefronta.

Matt Webster oraz John Stanley otwarcie mówią: „w nowym Battlefront 2 nie ma VR”.

We wcześniejszych wypowiedziach mogliśmy z ust Webstera usłyszeć, że wsparcie VR dla Star Wars: Battlefront 2 „jest opowieścią na inny dzień”, jest więc mały promyk nadziei, że wsparcie VR może pojawić się w tej produkcji w przyszłości. Nie zapominajmy, że podczas wystawiania Battlefronta 2 na sklep PlayStation Store firma Sony do gry „doczepiła” logo PSVR. Chociaż była to rzekomo pomyłka, może to pokazywać, że twórcy nadal mają lub chociaż mieli plany na rozbudowę gry pod rozgrywkę w wirtualnej rzeczywistości. Niestety, póki co będziemy mogli cieszyć się grą jedynie na PC, Xbox One oraz PlayStation 4. Na tych platformach produkcja będzie mieć swoją premierę już 17 listopada. Myślicie, że do tego grona w przyszłości dołączą również zestawy VR?

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Nie będzie jednak trybu VR w Star Wars: Battlefront II

 0