NVIDIA ogłosiła, że gra Black Myth: Wukong będzie posiadała wsparcie dla pełnego Ray Tracingu oraz technologii DLLS 3.5. Na kanale YouTube NVIDII dostępne jest nagranie pokazujące wygląd RT w tej produkcji.
NVIDIA pokazuje jak wygląda gra z RTX ON
Black Myth: Wukong otrzyma wsparcie dla Ray Tracingu oraz DLSS 3.5. I to już oficjalne informacje, bo zostały ogłoszone w materiale udostępnionym na kanale YouTube NVIDII. W niespełna 2-minutowym wideo Zieloni pokazali pewne sceny z gry obrazujące możliwości zaimplementowanej technologii śledzenia promieni. Pełny Ray Tracing zobaczymy na pewno w odbiciach wody, globalnym oświetleniu i cieniach.
Na nagraniu nie zabrakło też krótkiej sceny pokazującej walkę z przeciwnikiem.
Na nagraniu nie zabrakło też krótkiej sceny pokazującej walkę z przeciwnikiem. Trzeba przyznać, że pod kątem wizualnym gra zapowiada się naprawdę obiecująco. Oczywiście wciąż trzeba pamiętać, że finalny wygląd może różnić się od tego, co pokazała NVIDIA.
Znamy datę premiery. Na wymagania jeszcze musimy poczekać
Dla tych, którzy już nie mogą doczekać się pierwszego uruchomienia Black Myth: Wukong mamy dobrą wiadomość. Gra ma ustaloną konkretną datę premiery. To 20 sierpnia 2024 roku. Już teraz można dodać ten tytuł do listy życzeń na platformach Steam oraz Epic Games. Gra ma zostać wydana na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S. Niestety wciąż nie znamy jeszcze oficjalnych wymagań dla pecetów. Oby tylko imponująco wyglądający trailer nie oznaczał, że będziemy potrzebować naprawdę potężnej karty graficznej, aby móc cieszyć się płynną rozgrywką.
Black Myth: Wukong to RPG, którego akcja została osadzona w świecie, gdzie króluje chińska mitologia. Twórcy oparli fabułę na wydarzeniach z powieści "Wędrówka na Zachód", czyli jednej z czterech klasycznych powieści chińskich, która została wydana w XVI wieku. Gracz wcieli się w Przeznaczonego, który będzie przemierzał świat przepełniony mitologią.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Niesamowita grafika w Black Myth: Wukong. Zobacz trailer z RTX ON!