Ten smartfon fosforyzuje. Tylko jedna firma mogła wpaść na taki pomysł

Ten smartfon fosforyzuje. Tylko jedna firma mogła wpaść na taki pomysł

Nothing wyłoniło już zwycięzców we wszystkich czterech kategoriach projektu Nothing Phone (2a) Community Edition. W związku z tym firma zapowiedziała wydarzenie, podczas którego ogłoszony zostanie ich kolejny smartfon.

Nothing postanowiło stworzyć smartfon dla społeczności i jednocześnie od społeczności. W marcu firma ogłosiła projekt, w którym udział mogli wziąć fani marki chcący wpłynąć na to jak będzie wyglądał jeden ze smartfonów Nothing. Konkurs podzielono na cztery kategorie: projekt sprzętu, projekt tapety, projekt opakowania i kampania marketingowa. Finalnie dzięki wykorzystaniu zwycięskich pomysłów miał powstać smartfon nazwany Nothing Phone (2a) Community Edition.

Na podstawie zwycięskich zgłoszeń wiemy też czego możemy oczekiwać po tym urządzeniu

Nothing Phone (2a) Community Edition

Źródło: Nothing

Teraz wiemy już, że plan się powiódł - społeczność dołożyła swoje cegiełki, aby stworzyć nową wersję Phone (2a). Na podstawie zwycięskich zgłoszeń wiemy też czego możemy oczekiwać po tym urządzeniu.

Etap 1 - projekt sprzętu

W tej kategorii sukcesem mogą pochwalić się Kenta Akasaki i Astrid Vanhuyse. Przedstawili oni projekt "Phosphorescence", który zakłada użycie świecących w ciemności na zielono elementów tyłu smartfona. Nothing przyznaje, że dzięki innowacyjnemu wykorzystaniu materiałów projekt ten jest wierny ich wizji.

Nothing Phone (2a) Community Edition

Źródło: Nothing

Etap 2 - projekt tapety

Zwycięskie miejsce w tej kategorii otrzymał Andrés Mateos, który swoje dzieło zatytułował "Connected Collection". Zbiór zaprojektowanych przez niego tapet jest bez dwóch zdań nietypowy i chyba sami przyznacie, że bardzo dobrze wpisuje się w ogólną stylistykę produktów Nothing. Dzieła powstały przez połączenie m.in. ręcznie rysowanych elementów, generowania z użyciem AI oraz post-edycji.

Nothing Phone (2a) Community Edition

Źródło: Nothing

Etap 3 - projekt opakowania

Nothing ogłosiło, że zwycięzcą tej kategorii został Ian Henry Simmonds za swój projekt "Less is More". Na opakowaniu widzimy mocne zbliżenie na obiektyw aparatu smartfona Nothing oraz charakterystyczne dla tej marki graficzne wstawki i czcionkę.

Nothing Phone (2a) Community Edition

Źródło: Nothing

Etap 4 - kampania marketingowa

"Find your light. Capture your light" to projekt, który wybrało Nothing. Odpowiada za niego  Sonya Palma. Firma podkreśliła, że stworzona przez nią kampania przypomina tę pierwszą, którą stworzyło Nothing.

Nothing Phone (2a) Community Edition

Źródło: Nothing

Kiedy premiera?

Po 6 miesiącach Nothing wreszcie ma zwycięzców ze wszystkich czterech kategorii, a tym samym gotowy projekt nowego smartfona. Firma zapowiedziała już specjalne wydarzenie, które odbędzie się 30 października. To właśnie w jego trakcie pokazane będzie finalne urządzenie. Do tego czasu pozostają trzy główne pytania: czy model ten będzie dostępny w Polsce, ile egzemplarzy Nothing zamierza wyprodukować oraz jak będzie wyglądać cena urządzenia.

Nothing Phone (2a) Community Edition pod kątem specyfikacji nie powinien różnić się od modelu bez dopisku "Community Edition". Dla przypomnienia zwykły wariant kosztuje w sklepach ok. 1400 zł.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Ten smartfon fosforyzuje. Tylko jedna firma mogła wpaść na taki pomysł

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł