Nowy Battlefield dostanie kampanię fabularną. Wiemy kto za nią odpowiada

Nowy Battlefield dostanie kampanię fabularną. Wiemy kto za nią odpowiada

Battlefield 2042 nie odniósł większego sukcesu i rozczarował Electronic Arts. Nic więc dziwnego, że EA działa nad nową odsłoną serii, która dostanie element, jakiego zabrakło w tej części.

Electronic Arts myśli już nad nowym Battlefieldem, który ma naprawić błędy poprzednika i dostać rzecz, jakiej nie posiada Battlefield 2042. Mowa o kampanii fabularnej, za którą odpowiada studio deweloperskie Ridgeline Games kierowane przez współtwórcę serii Halo, Marcusa Lehto. Firma powstała w październiku ubiegłego roku i będzie to dla niej debiutancki projekt z kampanią single player w uniwersum Battlefielda. "To wielki zaszczyt mieć możliwość współpracy z DICE i Ripple Effect oraz rozwijania historii w uniwersum Battlefielda" – powiedział szef studia Ridgeline Lehto.

Nowy Battlefield dostanie kampanię fabularną, za którą odpowiada współtwórca serii Halo.

Przypomnijmy, że były dyrektor generalny DICE, Oscar Gabrielson, opuścił szeregi EA, podczas gdy współzałożyciel Respawn i Infinity Ward, Vince Zampella, przyjął rolę opiekuna całej serii Battlefield. "Wciąż inwestujemy w przyszłość franczyzy, wprowadzając nowe talenty i perspektywy. Dzięki Marcusowi oraz jego zespołowi z Ridgeline Games, Battlefield ma najsilniejszą pozycję do odniesienia sukcesu" – powiedział Zampella.

Cóż miejmy nadzieję, że pójdzie lepiej niż w przypadku Battlefielda 2042, który delikatnie mówiąc zawiódł oczekiwania fanów marki. Czy powrót kampanii fabularnej to pomysł, który przyniesie oczekiwany przez EA efekt, ciężko ocenić. Call of Duty: Vanguard z historią dla pojedynczego gracza podzielił los swego konkurenta i także sprzedał się poniżej oczekiwań wydawcy. Ostatni tryb single player został dodany do Battlefielda V i nie był jakoś wybitny ze względu na rozbicie całości na niezwiązane ze sobą opowieści wojenne.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Nowy Battlefield dostanie kampanię fabularną. Wiemy kto za nią odpowiada

 0