Crystal Dynamics wciąż pracuje nad nową wersją Tomb Raider, mimo że od ogłoszenia projektu minęło już kilka lat bez podania daty premiery. Gra powstaje w Unreal Engine 5, a jej wydawcą będzie Amazon Games. Seria zwolnień w studio wzbudziła obawy fanów o przyszłość produkcji, jednak najnowsze przecieki sugerują, że tytuł jest bezpieczny i przechodzi gruntowną przebudowę.
Według nowych informacji twórcy mocno przerobili projekt, aby poprawić jakość obserwowanych na ekranie postaci. Lara Croft ma pojawić się w szczytowej formie swojej kariery, jako dojrzała i doświadczona poszukiwaczka przygód. Gra będzie osadzona w otwartym świecie z różnorodnymi biomami: surowymi pustyniami, urwiskami, gęstymi dżunglami i szczytami górskimi.
Rozgrywka ma kłaść nacisk na zwiększoną zwinność i płynność poruszania się Lary. Gracze dostaną możliwość bardziej akrobatycznego przemierzania lokacji oraz strategicznego podejścia do wrogów i starć z nimi. W eksploracji świata pomóc ma też motocykl.
Projekt jest bezpieczny mimo zwolnień
Fabuła skupi się na polowaniu na mityczne bronie Ashoki, które mają dawać moc podboju. Lara będzie rywalizować z Towarzystwem Grabieżców i innymi przeciwnikami w wyścigu po potężne relikty. Wcześniejsze wycieki potwierdzały, że akcja (a przynajmniej jej część) rozgrywa się w Północnych Indiach.
Gra będzie osadzona w otwartym świecie z różnorodnymi biomami: surowymi pustyniami, urwiskami, gęstymi dżunglami i szczytami górskimi.
Istotnym elementem ma być budowanie sojuszy z postaciami w grze oraz praca zespołowa. To nowe podejście do serii, która dotąd koncentrowała się głównie na samotnych wyprawach Lary. Crystal Dynamics nie podało oficjalnej daty premiery ani nie potwierdziło szczegółów z przecieku, są to jednak na tyle dobre informacje, że warto w nie uwierzyć.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Nowy Tomb Raider całkowicie przerobiony. Czas na owarty świat i Unreal Engine 5