inf. prasowa NVIDIA:
Z okazji jutrzejszej konferencji Adobe MAX, przychodzimy z garścią informacji z serii In the NVIDIA Studio na temat usprawnień dla kreatywnych aplikacji Adobe z wykorzystaniem kart graficznych. Oprócz tego przedstawiamy niesamowitą twórczość artystki 3D, Ana Natter, która zmienia zdjęcia 2D w modele 3D.
Natter wykorzystuje moc SI oraz zalety technologii NVIDIA by dokonywać transformacji zdjęć 2D w realistyczne dzieła 3D. Dzięki swojej karcie graficznej GeForce RTX, Natter jest w stanie tak zoptymalizować swoją pracę, by czynności dotąd dość pracochłonne uczynić niemal błyskawicznymi. To pozwala jej skupić się mocnej na realizacji swoich wizji artystycznych niż na samej pracy.
Karty graficzne NVIDIA pozwalają twórcom pokroju Any Natter optymalizować pracę z aplikacjami jak Adobe Creative Cloud , w szczególności tych, których użycie wymaga zaprzęgnięcia mocy SI i które właśnie będą pokazywane podczas tegorocznej konferencji Adobe MAX. Poniżej kilka z nich:
-
Substance 3D Sampler – dodano wsparcie dla technologii fotogrametrii, dzięki czemu twórcy są w stanie zmienić zdjęcia w fotorealistycze obiekty 3D za kilkoma kliknięciami. Ponieważ rozwiązanie to jest obecnie testowane przez zespół beta-testerów, istnieje możliwość otrzymania dodatkowych informacji od przedstawiciela firmy NVIDIA biorącego udział w tychże testach, co może pomóc artystom tak właśnie tworzyć dzieła 3D
-
Adobe Photoshop – technologia filtrowania neuralnego wspomaga funkcję rekonstrukcji obrazu (Photo Restoration), która pozwala przywrócić do świetności uszkodzone zdjęcia, z kolei wspomagane SI narzędzie Object Selection pozwala wybrać konkretne jego fragmenty, co znacząco skraca czas pracy artysty
-
Adobe Photoshop Lightroom Classic – maski wspomagane SI pozwalają z łatwością wybrać i maskować wybrane elementy w celu zastosowania filtrów – wszystko po to, by zdjęcie było jeszcze bardziej efektowne
-
Adobe Premiere Pro – technologie wspomagane SI są efektywniejsze dzięki mocy kart graficznych, m.in. technologia zmiękczania obrazu (Unsharp Mask) czy technologia łagodzenia barw (Posterize Time effect). Z kolei dodatkowe usprawnienia sprzętowe, które wpływają na szybkość generowania obrazu to: Lumetri scopes, formatki dotyczące ruchu (Motion Graphics Templates) oraz inteligenta automatyczna korekcja koloru
-
Inne funkcje i technologie wspomaganie mocą kart graficznych oraz SI opisane są na naszym blogu, zapraszamy do lektury
Posiadacze kart z serii RTX 40 mogą się cieszyć wszystkimi tymi aktualizacjami po zaprzęgnięciu do pracy swoich komputerów i aplikacji Adobe Creative Cloud. Ale to nie wszystko! Nowe, październikowe Sterowniki Studio są już dostępne i przynoszą aktualizacje dla technologii ogłoszonych podczas Adobe MAX w takich aplikacjach jak Premiere Pro, Photoshop, Photoshop Lightroom Classic i nie tylko. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule na naszym blogu In the NVIDIA Studio blog. Tam też można znaleźć więcej ilustracji w tym temacie.
Wszystkie nowości nt NVIDIA Studio związane z nową serią kart graficznych RTX GeForce 40 opartych na architekturze Ada Lovelace znaleźć można na blogu In the NVIDIA Studio.Twórczość Any Natter zadziwia, ale chcemy zobaczyć więcej takich dzieł – transformacji zdjęć 2D w 3D! Dołącz do wyzwania #From2Dto3D i pokaż nam swoją pracę – prześlij zarówno pierwowzór 2D jak i zmienioną wersję 3D, a będziesz mieć szansę na pokazanie jej na naszym kanale NVIDIA Studio Twitter. Koniecznie dodaj #From2Dto3D, by dopełnić zgłoszenia.
Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA: Aktualizacje Adobe MAX i październikowe sterowniki Studio