inf. prasowa NVIDIA:
Z okazji jutrzejszej konferencji Adobe MAX, przychodzimy z garścią informacji z serii In the NVIDIA Studio na temat usprawnień dla kreatywnych aplikacji Adobe z wykorzystaniem kart graficznych. Oprócz tego przedstawiamy niesamowitą twórczość artystki 3D, Ana Natter, która zmienia zdjęcia 2D w modele 3D.
Natter wykorzystuje moc SI oraz zalety technologii NVIDIA by dokonywać transformacji zdjęć 2D w realistyczne dzieła 3D. Dzięki swojej karcie graficznej GeForce RTX, Natter jest w stanie tak zoptymalizować swoją pracę, by czynności dotąd dość pracochłonne uczynić niemal błyskawicznymi. To pozwala jej skupić się mocnej na realizacji swoich wizji artystycznych niż na samej pracy.
![NVIDIA](https://ithardware.pl/media/artykul/23944/before_470158a4cb.jpg)
Karty graficzne NVIDIA pozwalają twórcom pokroju Any Natter optymalizować pracę z aplikacjami jak Adobe Creative Cloud , w szczególności tych, których użycie wymaga zaprzęgnięcia mocy SI i które właśnie będą pokazywane podczas tegorocznej konferencji Adobe MAX. Poniżej kilka z nich:
-
Substance 3D Sampler – dodano wsparcie dla technologii fotogrametrii, dzięki czemu twórcy są w stanie zmienić zdjęcia w fotorealistycze obiekty 3D za kilkoma kliknięciami. Ponieważ rozwiązanie to jest obecnie testowane przez zespół beta-testerów, istnieje możliwość otrzymania dodatkowych informacji od przedstawiciela firmy NVIDIA biorącego udział w tychże testach, co może pomóc artystom tak właśnie tworzyć dzieła 3D
-
Adobe Photoshop – technologia filtrowania neuralnego wspomaga funkcję rekonstrukcji obrazu (Photo Restoration), która pozwala przywrócić do świetności uszkodzone zdjęcia, z kolei wspomagane SI narzędzie Object Selection pozwala wybrać konkretne jego fragmenty, co znacząco skraca czas pracy artysty
-
Adobe Photoshop Lightroom Classic – maski wspomagane SI pozwalają z łatwością wybrać i maskować wybrane elementy w celu zastosowania filtrów – wszystko po to, by zdjęcie było jeszcze bardziej efektowne
-
Adobe Premiere Pro – technologie wspomagane SI są efektywniejsze dzięki mocy kart graficznych, m.in. technologia zmiękczania obrazu (Unsharp Mask) czy technologia łagodzenia barw (Posterize Time effect). Z kolei dodatkowe usprawnienia sprzętowe, które wpływają na szybkość generowania obrazu to: Lumetri scopes, formatki dotyczące ruchu (Motion Graphics Templates) oraz inteligenta automatyczna korekcja koloru
-
Inne funkcje i technologie wspomaganie mocą kart graficznych oraz SI opisane są na naszym blogu, zapraszamy do lektury
Posiadacze kart z serii RTX 40 mogą się cieszyć wszystkimi tymi aktualizacjami po zaprzęgnięciu do pracy swoich komputerów i aplikacji Adobe Creative Cloud. Ale to nie wszystko! Nowe, październikowe Sterowniki Studio są już dostępne i przynoszą aktualizacje dla technologii ogłoszonych podczas Adobe MAX w takich aplikacjach jak Premiere Pro, Photoshop, Photoshop Lightroom Classic i nie tylko. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule na naszym blogu In the NVIDIA Studio blog. Tam też można znaleźć więcej ilustracji w tym temacie.
Wszystkie nowości nt NVIDIA Studio związane z nową serią kart graficznych RTX GeForce 40 opartych na architekturze Ada Lovelace znaleźć można na blogu In the NVIDIA Studio.Twórczość Any Natter zadziwia, ale chcemy zobaczyć więcej takich dzieł – transformacji zdjęć 2D w 3D! Dołącz do wyzwania #From2Dto3D i pokaż nam swoją pracę – prześlij zarówno pierwowzór 2D jak i zmienioną wersję 3D, a będziesz mieć szansę na pokazanie jej na naszym kanale NVIDIA Studio Twitter. Koniecznie dodaj #From2Dto3D, by dopełnić zgłoszenia.
![Obserwuj nas w Google News](https://ithardware.pl/img/gn_1280x150.jpg)
Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA: Aktualizacje Adobe MAX i październikowe sterowniki Studio