NVIDIA ujawniła listę gier, które dostaną wsparcie NVIDIA DLSS 4 Multi-Frame Gen, DLSS Super Resolution, NVIDIA Reflex oraz Ray Tracingu. Do gier, które zapewnią wsparcie dla tych rozwiązań jest m.in. wydany teraz Dying Light: The Beast.
Dying Light: The Beast, który debiutuje na rynku będzie wspierał DLSS 4 Multi-Frame Gen, NVIDIA Reflex, DLSS Super Resolution oraz DLAA. NVIDIA twierdzi, że gracze posiadający karty graficzne RTX 50 Series mogą liczyć na wzrost liczby klatek na sekundę średnio o 7,6 razy, grając w grę w rozdzielczości 4K z włączonymi technologiami DLSS 4 i DLSS Super Resolution.
DLSS 4 trafia do kolejnych gier
Gracze posiadający RTX 5090 będą mogli grać w grę w 1440p z wydajnością na poziomie 400 klatek na sekundę, a użytkownicy kart RTX 50 Series osiągną 200+ klatek na sekundę przy maksymalnych ustawieniach i włączonym ray tracingu.

To jednak nie wszystkie nowości. Gra Mistfall Hunter jest obecnie w zamkniętej becie i również zyskuje wsparcie dla DLSS 4 Multi-Frame Gen. Z kolei "Farming Simulator 25" otrzyma wsparcie dla tej technologii już dziś.
Warto także wspomnieć o grze Jump Space, która zadebiutuje we wczesnym dostępie 19 września. Ta nowa produkcja kooperacyjna PvE będzie wspierać DLSS Super Resolution.
Natomiast Gears of War: Reloaded także zapewni wsparcie dla DLSS Super Resolution oraz DLAA.
W ostatnim czasie obsługę technologii NVIDII zyskały między innymi Hell is Us, Cronos: The New Dawn oraz DLC Order of Giants do Indiana Jones and the Great Circle.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Kolejne gry otrzymają DLSS 4 i inne technologie NVIDII. Producent ujawnił listę