NVIDIA dodaje filtry ReShade do sterowników kart graficznych GeForce

NVIDIA dodaje filtry ReShade do sterowników kart graficznych GeForce

NVIDIA podobno szykuje nową wersję sterowników do kart GeForce, które mają posiadać zintegrowaną obsługę filtrów ReShade. Mamy nadzieję, że nowość nie będzie powodować tragicznych spadków w liczbie klatek na sekundę, ani nie zostaną błędnie zidentyfikowane przez systemy do wykrywania oszustw, co się czasem zdarza przy niezależnym korzystaniu z ReShade. Serwis VideoCardz twierdzi, że ​​NVIDIA potwierdziła wprowadzenie filtrów ReShade do następnego zestawu sterowników GeForce. Aktualizacje powinny być dostępne w przyszłym tygodniu, po wypuszczeniu karty graficznej GeForce GTX 1660 Super. Filtry ReShade będą obsługiwane przez oprogramowanie GeForce Experience, wykorzystujące technologie NVIDIA Freestyle i Ansel.

NVIDIA sięga po znane i cenione przez graczy i moderów narzędzie ReShade, które pojawi się w przyszłym wydaniu sterowników.

ReShade to zaawansowane narzędzie narzędzie służące do post-processingu, które umożliwia użytkownikom tworzenie własnych filtrów zmieniających wygląd gry. Służy głównie do dodawania graficznych ulepszeń, których nie ma normalnie w grze, takich jak antyaliasing SMAA, okluzja otoczenia, głębia ostrości i inne - niestety bardzo często wszystko odbywa się kosztem ilości klatek na sekundę. Filtry mogą również służyć do zmiany wyglądu gry poprzez zwiększenie nasycenia, zmianę kolorystyki lub wyostrzenie obrazu, co nie ma wpływu na wydajność gry. NVIDIA twierdzi, że będą dostępne "setki filtrów".

TechPowerUp uważa, że funkcja Reshade na poziomie sterowników może być w nieco bardziej podstawowej wersji niż w przypadku samodzielnego programu. Jednak NVIDIA prawdopodobnie "wyselekcjonuje" więcej narzędzi ReShade w przyszłych sterownikach. ReShade nie jest jednak pozbawione wad. W niektórych grach jest fałszywie wykrywane jako oprogramowanie do oszukiwania, co powoduje automatyczne blokady kont. Problem ten można rozwiązać jedynie nie uruchamiając ReShade  grach, gdzie problem jest znany. Nie wiadomo, jednak czy problem będzie również widoczny z oprogramowaniem na poziomie sterownika. Opcja ta może również obniżyć liczbę klatek na sekundę, w zależności od używanych filtrów i ustawień. Całkiem możliwe, że NVIDIA będzie oferować tylko takie konfiguracje, które mają znikomy lub zerowy wpływ na wydajność gry.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA dodaje filtry ReShade do sterowników kart graficznych GeForce

 0