NVIDIA udostępniła nowe materiały z gier Lost Soul Aside, Stellar Blade oraz Tides of Annihilation. Wszystkie produkcje będą obsługiwać NVIDIA DLSS 4 Multi Frame Generation, co zapewni dość sporą liczbę klatek na sekundę – nawet ponad 500 fps w Lost Soul Aside.
Lost Soul Aside pozostaje w produkcji od siedmiu lat i powstało jeszcze z myślą o PS4 4 Pro. W przeciwieństwie do innych długo powstających gier, powód był uzasadniony – projekt rozpoczął się jako dzieło jednego człowieka, Yang Binga, zanim zyskał uwagę i wsparcie inwestorów. W końcu Lost Soul Aside zadebiutuje 30 maja na PC i PlayStation 5. Produkcja, wciąż działająca na Unreal Engine 4, obsługuje także ray tracing. Co warto zaznaczyć ten tytuł ma działać w nawet 500 fps na nowych kartach graficznych.
Stellar Blade – sukces PlayStation 5 teraz na PC
Stellar Blade, to produkcja koreańskiego studia Shift Up, ównież wydana przez Sony Interactive Entertainment, która premierę miała swoją rok temu na PlayStation 5. Z udostępnionych materiałów wynika, że Stellar Blade – również napędzane przez Unreal Engine 4 – może osiągnąć nawet 371 klatek na sekundę dzięki NVIDIA DLSS 4 Multi Frame Generation. Premiera na PC spodziewana jest w czerwcu, choć oficjalne wymagania systemowe nie zostały jeszcze ujawnione.
Tides of Annihilation – nowa przygodowa gra akcji inspirowana mitologią arturiańską
Tides of Annihilation – najświeższa zapowiedź spośród wymienionych tytułów to przygodowa gra akcji inspirowana mitami arturiańskimi, tworzona przez studio Eclipse Glow Games na silniku Unreal Engine 5. Wstępnie jej premiera została zaplanowana na 2026 rok. W udostępnionym zwiastunie gra osiąga nawet 359 fps dzięki NVIDIA DLSS 4 Multi Frame Generation.



Wszystkie te materiały zostały nagrane na nowej flagowej karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX 5090 z włączonym Performance Mode w rozdzielczości 4K, co miało na celu maksymalizację liczby klatek.

Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA podkręca tempo. Niektóre gry osiągną nawet 500 fps