Sztuczna inteligencja pomaga nam w różnych dziedzinach życia i chociaż jest jeszcze sporo do zrobienia jeżeli chodzi o tę technologię, to rozstawać z nią nie zamierza się NVIDIA. CEO firmy twierdzi, że nadchodzi rewolucja, która dotknie każdego.
AI pomaga w grach już teraz, chociażby za sprawą DLSS, które robi robotę i zwiększa liczbę klatek. Dyrektor generalny NVIDII idzie o krok dalej i zapowiada rewolucję, która nie ominie nikogo. Jensen Huang w trakcie konferencji Goldman Sachs Communacopia and Technology, powiedział, iż sztuczna inteligencja stała się nieodłącznym elementem nowoczesnej grafiki komputerowej. Zasugerował, że AI może być nieodłącznie związana z grami wideo.
Szef NVIDII uważa, że sztuczna inteligencja stała się nieodłącznym elementem nowoczesnej grafiki komputerowej. Zasugerował, że AI może być nieodłącznie związana z grami wideo.
„Nie możemy już tworzyć grafiki komputerowej bez sztucznej inteligencji. Obliczamy jeden piksel, a pozostałych 32 się domyślamy. To niesamowite... można powiedzieć, że te 32 piksele są "halucynacją", lecz wyglądają stabilnie oraz realistycznie. Sama jakość obrazu jest niesamowita. Wydajność zresztą także” – powiedział Jensen Huang.
Oczywiście słowa CEO NVIDII nie zaskakują, ponieważ gigant technologiczny od dawna inwestuje pieniądze w rozwój produktów bazujących na sztucznej inteligencji, takich jak DLSS.
NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) to narzędzie upscalingu oparte na AI, które zwiększa wydajność w grach, generując nowe piksele i zwiększając rozdzielczość, jak również liczbę klatek na sekundę.
Rozwiązania pokroju DLSS wzbudzają obawy graczy, którzy uważają, że w przyszłości gry będą uzależnione od technologii skalowania AI i bez niej nie zapewnią sensownej wydajności.
W sumie już teraz nie brakuje produkcji, które nie są w stanie poradzić sobie bez DLSS.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Szef Nvidii: nie możemy już tworzyć grafiki bez sztucznej inteligencji