NVIDIA ogłosiła rozszerzenie listy gier wspierających technologię DLSS 4 Multi Frame Generation oraz DLSS Super Resolution. Wśród siedmiu nowych tytułów z pełnym wsparciem dla DLSS 4 znalazło się m.in. długo wyczekiwane F1 25, które właśnie dziś trafia do graczy z wcześniejszym dostępem. Oficjalna premiera dla wszystkich odbędzie się w najbliższych dniach.
Najnowsze gry, które zyskały wsparcie dla DLSS 4 Multi Frame Generation, to:
- F1 25
- Avowed
- Everspace 2
- Storror Parkour Pro
- The Last of Us Part II Remastered
- Torque Drift 2
- Wreckfest 2
Dodatkowo, dwa kolejne tytuły, Game of Thrones: Kingsroad oraz Revenge of the Savage Planet, otrzymały wsparcie dla technologii DLSS Super Resolution.
DLSS Ray Reconstruction w F1 25
Gracze, którzy rozpoczną swoją przygodę z F1 25, oprócz obsługi DLSS 4 będą mogli także skorzystać z DLSS Ray Reconstruction. Ta technologia zapewnia lepszą jakość śledzenia promieni (ray tracing) przy zachowaniu płynnej rozgrywki, co jest szczególnie istotne w dynamicznej i wymagającej grze wyścigowej.
Gracze, którzy rozpoczną swoją przygodę z F1 25, oprócz obsługi DLSS 4 będą mogli także skorzystać z DLSS Ray Reconstruction.
Warto przy tym pamiętać, że żeby móc skorzystać z dobrodziejstw DLSS 4, musimy posiadać kartę graficzną GeForce z najnowszej serii RTX 50.

The Last of Us Part II Remastered z DLSS 4
Na fali popularności drugiego sezonu serialu "The Last of Us" od HBO, wersja PC gry The Last of Us Part II Remastered również otrzymała wsparcie dla DLSS 4. Choć gra nie miała większych problemów z płynnością już w momencie premiery, to teraz dzięki nowej aktualizacji gracze mogą liczyć na jeszcze lepsze doznania wizualne i większą stabilność.
Przy okazji to świetna okazja, by porównać sposób, w jaki opowiedziana została historia Joela i Ellie w grze studia Naughty Dog oraz w jej serialowej adaptacji.

DLSS 4: ponad 125 gier i aplikacji
Wraz z dzisiejszymi ogłoszeniami liczba gier i aplikacji obsługujących DLSS 4 Multi Frame Generation przekroczyła już 125 tytułów. NVIDIA konsekwentnie rozwija swoją technologię, a deweloperzy coraz chętniej implementują ją w swoich produkcjach, widząc realne korzyści dla graczy.
Technologia DLSS (Deep Learning Super Sampling) to jeden z filarów nowoczesnego gamingu. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji umożliwia uzyskanie wyższej płynności rozgrywki przy relatywnie niewielkim wpływie na jakość obrazu.

Pokaż / Dodaj komentarze do: DLSS 4 Multi Frame Generation i Super Resolution w kolejnych grach. NVIDIA ogłasza