NVIDIA ogłosiła obsługę DLSS 3 w Diablo IV

NVIDIA ogłosiła obsługę DLSS 3 w Diablo IV

Już niedługo, bo za 3 miesiące, premierę będzie miała czwarta część popularnego hack and slasha studia Blizzard. Diablo IV już teraz rozpala serca fanów za sprawą zbliżającej się wielkimi krokami bety. Jak na nową produkcję przystało, kolejne Diablo będzie naćkane najnowszymi technologiami. NVIDIA właśnie zapowiedziała obsługę techniki upscalingu DLSS 3.

Wszyscy fani Diablo musieli się sporo naczekać na kontynuację serii. Właśnie dlatego w internecie wręcz huczy od coraz to kolejnych informacji na temat czwartej odsłony. Trzecia część popularnego hack and slasha studia Blizzard pojawiła się jeszcze w 2012 roku. Cierpliwość graczy została więc wystawiona na ponad 10-letnią próbę. Oczywiście w międzyczasie, dokładniej w czerwcu ubiegłego roku, pojawiło się Diablo Immortal. Gra z uniwersum przeniesiona na smartfony i inne urządzenia mobilne nie była jednak tym, czym mogli zadowolić się najbardziej zagorzali fani serii. Osoby śledzące temat z pewnością wiedzą już, że "czwórka" pojawi się za trzy miesiące, a dokładniej 6 czerwca.

Na kanale YouTube NVIDIA GeForce pojawiła się zapowiedź obsługi technologii DLSS 3 przez nadchodzące "dziecko" Blizzarda. Możemy zatem spodziewać się dostępności DLSS w Diablo IV od samego początku.

O tym, że Diablo IV to nie przelewki świadczy chociażby świeżo opublikowany przez firmę NVIDIA zwiastun. Na kanale YouTube NVIDIA GeForce pojawiła się zapowiedź obsługi technologii DLSS 3 przez nadchodzące "dziecko" Blizzarda. Możemy zatem spodziewać się dostępności DLSS w grze od samego początku.

Istnieje także szansa, że technika upscalingu firmy NVIDIA pojawi się już na etapie beta testów. Dla tych którzy nie wiedzą, twórcy Diablo IV oficjalnie umożliwili wcześniejsze pobieranie plików bety. Pierwszy etap startuje już 17 marca o godzinie 17:00. Udział wezmą w nim tylko te osoby, które kupiły grę przedpremierowo.

Druga, otwarta faza, w której udział mogą wziąć wszyscy chętni, zaplanowana jest na 24 marca, również na godzinę 17:00. Wracając do DLSS 3, obecność technologii już na starcie jest powodem do zadowolenia. Dzięki niej, nawet osoby ze słabszym sprzętem będą mogły cieszyć się płynną rozgrywką.

To również dobra wiadomość dla tych, którzy planują rozrywkę z włączonym Ray Tracingiem, choć na implementację śledzenia promieni trzeba będzie poczekać. Twórcy planują dodanie do gry RT, jednak w przyszłości, nie na starcie. Czekacie na kolejną odsłonę Diablo? Koniecznie dajcie znać czego oczekujecie od czwartej części.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA ogłosiła obsługę DLSS 3 w Diablo IV

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł