Stellar Blade, hitowa produkcja wydana pierwotnie na PlayStation 5, już w czerwcu trafi na komputery osobiste. Po niemal roku od premiery na konsolach, gra zadebiutuje na PC z dodatkowymi treściami oraz szerokimi możliwościami dostosowania ustawień graficznych.
Przed premierą NVIDIA zaprezentowała oficjalny materiał w jakości 4K, ukazujący imponującą wydajność Stellar Blade na PC. Dzięki technologii DLSS 4 i generowaniu klatek (Frame Generation), gra osiąga nawet 350 FPS w rozdzielczości 4K:

Bez wsparcia DLSS 4 tytuł działa w 120 FPS w 4K, co nadal jest rewelacyjnym wynikiem. Oznacza to, że gracze preferujący natywną rozdzielczość nie muszą korzystać z technik skalowania obrazu, aby cieszyć się płynnością rozgrywki.
DLSS 4, czyli nowy standard wydajności w grach AAA
Największym atutem Stellar Blade w wersji PC jest wykorzystanie technologii DLSS 4, która zapewnia ogromny skok wydajności i jakości obrazu. W przeciwieństwie do wcześniejszych wersji upscalingu od NVIDIA, DLSS 4 eliminuje problemy z ghostingiem i aliasingiem, co czyni obraz wyjątkowo wyraźnym i szczegółowym.
Chociaż oficjalne wymagania sprzętowe nie zostały jeszcze ujawnione, pierwsze testy sugerują, że gra będzie dobrze zoptymalizowana. Stellar Blade powstało na silniku Unreal Engine 4, co tłumaczy jego świetną wydajność zarówno na konsolach.
PC-towa wersja Stellar Blade zapowiada się na jedno z najciekawszych wydań tego roku, oferując nie tylko oszałamiającą oprawę wizualną, ale także wysoką płynność rozgrywki. Nic tylko czekać i się bawić.

Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA chwali się osiągami Stellar Blade na PC. DLSS 4 pozwoli nawet na 350 FPS-ów w 4K