W lipcu tego roku firma Toshiba Memory Corp ogłosiła plany zmiany nazwy marki i rozpoczęcia nowej ery , jako firmy pod nowym zarządem. Toshiba sprzedała pakiet kontrolny swojego biznesu w branży pamięci w 2017 roku, aby przeczekać trudności finansowe. Teraz działu Toshiba Memory Corp oficjalnie już nie ma, a Kioxia zajmuje jego miejsce. Kioxia, która jest połączeniem japońskiego słowa "Kioku", co oznacza pamięć, oraz greckiego słowa "axia", oznaczającego wartość. Ma to na celu "wyznaczyć nową erę" dla firmy jako niezależnego podmiotu. Zmiana kursu wiąże się z nowymi logotypami, a Kioxia decyduje się na srebrny jako oficjalny kolor, co ma reprezentować "doskonałą technologię pamięci".
Przed Kioxia stoi trudne zadanie wyrobienia sobie opinii na rynku. Toshiba to znany gracz, jednak nowa nazwa dla wielu będzie całkowicie nieznana.
Toshiba przez pewien czas utrzymywała pozycję jednego z trzech największych producentów pamięci na świecie. Mając to na uwadze, zmiana marki to ważniejsza sprawa, niż mogłoby się początkowo wydawać, ponieważ nowy wizerunek będzie musiał zostać ponownie zbudowany na konkurencyjnym rynku. Teraz, gdy przejście pod nową nazwę jest zakończone, firma ogłasza nową misję, która ma ulepszyć świat dzięki pamięci. Jednym z projektów wpisujących się w te założenia, jest oparty na Kioxii system AI, który zostanie wykorzystany do odtworzenia grafiki Osamu Tezuki, artysty stojącego za rewolucją mangi w Japonii i twórcy Astro Boy, Kimba The White Lion, New Treasure Island i innych.
Ostatecznie zmiana ta niewiele obecnie znaczy dla konsumentów, poza tym, że na rynku pojawi się nowa nazwa i logo. Jeśli jednak nagle zaczniesz widzieć, w sklepach produkty oznaczone nazwą Kioxia , nowe recenzje, czy dyskusje na temat tych produktów, to warto wiedzieć, że nie jest to jakaś egzotyczna marka, tylko firma, która kiedyś nazywała się Toshiba Memory Corp.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Oficjalny koniec Toshiba Memory Corp. Teraz to Kioxia