Oglądacie YouTube na swoim smart TV? Już wkróce może się Wam odechcieć

Oglądacie YouTube na swoim smart TV? Już wkróce może się Wam odechcieć

Jeśli lubicie oglądać YouTube na swoim smart TV, to zapewne zdajecie sobie sprawę, jak frustrujące potrafi być to doświadczenie bez aktywnej subskrypcji Premium. A wygląda na to, że będzie jeszcze gorzej.

YouTube i niemożliwe do pominięcia 30-sekundowe reklamy na telewizorach

YouTube ogłosił, że ​​doda niemożliwe do pominięcia 30-sekundowe reklamy do swoich najpopularniejszych treści oglądanych na telewizorach. Podczas dorocznej imprezy YouTube Brandcast, firma należąca do Google powiedziała, że ​​zamiast dwóch 15-sekundowych reklam, widzowie na telewizorach zobaczą jedną 30-sekundową reklamę. The Verge pisze, że brak możliwości pominięcia takich reklam pojawi się w treściach YouTube Select, jego platformie reklamowej, która jest skierowana do 5% najlepszych filmów w YouTube.

Kierownictwo YouTube poinformowało, że według szacunków Nielsena ponad 150 milionów unikalnych widzów w Stanach Zjednoczonych oglądało YouTube i YouTube TV na telewizorach w grudniu 2022 r. Jest to najczęściej oglądana usługa na ekranach telewizorów w USA zarówno na platformach streamingowych, jak i tradycyjnych sieciach telewizyjnych, dlatego firma chce wprowadzić dłuższe reklamy (15-sekundowe reklamy też będą się pojawiać).

„Coraz więcej widzów ogląda YouTube na największym ekranie w swoim domu” — powiedział Neal Mohan, dyrektor generalny YouTube. „Widzowie – zwłaszcza młodsi – nie rozróżniają już rodzaju treści, które oglądają”.

YouTube ogłosił, że ​​doda niemożliwe do pominięcia 30-sekundowe reklamy do swoich najpopularniejszych treści oglądanych na telewizorach.

youtube reklamy

Reklamy w trakcie pauzy

Oprócz 30-sekundowych reklam niemożliwych do pominięcia firma zapowiedziała, że ​​rozpocznie testowanie „Pause Experiences” (powyżej) w YouTube na telewizorach. Będą one wyświetlać reklamy widzom za każdym razem, gdy zatrzymają film (coś podobnego wprowadziło Hulu zadebiutował cztery lata temu).

Nie wiadomo, kiedy 30-sekundowe reklamy i reklamy w trakcie pauzy zaczną pojawiać się w YouTube na inteligentnych telewizorach. Ale wiadomość z pewnością zdenerwuje miliony ludzi, którzy oglądają usługę na podłączonych telewizorach.

Fakt, że Google idzie w tym kierunku, nie jest jednak zaskoczeniem. Firma wygenerowała 29,2 mld USD przychodów z reklam w 2022 r., w porównaniu z 28,8 mld USD wygenerowanymi rok wcześniej, co stanowi ponad 11% rocznych przychodów Google. 

Przy okazji ujawniono, że Google eksperymentuje z funkcją, która wyświetla wyskakujące ostrzeżenie każdemu, kto używa programu do blokowania reklam.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Oglądacie YouTube na swoim smart TV? Już wkróce może się Wam odechcieć

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł