Sprzęt od chińskich twórców cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem społeczności, a najnowsze wyniki jednej z popularniejszych na świecie korporacji tylko to potwierdza.
OnePlus jest producentem skupiającym uwagę osób szukających wydajnych urządzeń za rozsądną kwotę, czego nie można powiedzieć o większości konkurencyjnych flagowców dostępnych obecnie na rynku. Minął ledwie miesiąc od oficjalnej prezentacji najnowszego wydania OnePlus, który dzięki cenie 529 dolarów stanowi dużo tańszą alternatywę dla smartfonów Samsunga bądź Apple. Według prezesa firmy Petera Lau, przez 22 dni udało im się sprzedać ponad milion egzemplarzy OnePlus 6. Choć te liczby bledną w obliczu kluczowych modeli wprowadzanych przez znane marki na rynek, to chińskie przedsiębiorstwo nie może narzekać. Co zresztą zaznaczył sam CEO stwierdzając, że są bardzo zadowoleni z dotychczas osiągniętego rezultatu.
OnePlus 6 okazał się rynkowym sukcesem. W ciągu 22 dni smartfon nabyło ponad milion osób
Warto zaznaczyć, że OnePlus mimo wydawania wielu interesujących telefonów nigdy wcześniej nie udało się sprzedać tylu sztuk w tak krótkim odstępie czasowym. Zazwyczaj do przebicia miliona potrzebowali około trzech miesięcy. Dodatkowo odstawiając rozpoznawalność marki na boczny tor nie ulega wątpliwości, iż korporacja ma pod górkę względem potężnych konkurentów albowiem posiada mniej kanałów dystrybucyjnych, a tym samym jest niedostępna w danych regionach świata. Pozostaje im zbywanie produktów poprzez internet lub dzięki podpisaniu umowy z lokalnymi operatorami sieciowymi, którzy proponują wspomniane smartfony w niekoniecznie atrakcyjnych cenach abonamentowych. Jednak wydaje się, że w przyszłości OnePlus będzie jednym z istotniejszych graczy na rynku.
Pokaż / Dodaj komentarze do: OnePlus 6 okazał się sukcesem? Świetny początek sprzedaży urządzenia