Microsoft twierdzi, że rozwiązał problem, jednak wielu użytkowników jest kompletnie innego zdania. Po kilku dniach od ogłoszenia naprawy błędu ludzie wciąż zgłaszają kłopoty z logowaniem się.
Ludzie nagminnie zgłaszają Microsoftowi problem z działaniem aplikacji Outlook dla systemu Windows. Chodzi o kłopoty z logowaniem się i wyskakujący przy tym kod błędu 0x80049dd3. W Centrum Opinii powstał nawet specjalny wątek dla tego błędu. Według Microsoftu problem zaczął występować w okresie 2-3 grudnia.
Stanowisko Microsoftu w tej sprawie jest takie, że błąd został już przez nich wyeliminowany. Szkopuł w tym, że błąd nadal występuje u całkiem sporej grupy użytkowników.
W środę 11 grudnia umieszczona została odpowiedź Jennifer G, inżyniera firmy. Stanowisko Microsoftu w tej sprawie jest takie, że błąd został już przez nich wyeliminowany. Szkopuł w tym, że błąd nadal występuje u całkiem sporej grupy użytkowników. A przecież ci którzy zgłaszają kłopoty w Centrum opinii stanowią tylko ułamek wszystkich dotkniętych problemem osób.
Ludzie wciąż zgłaszają istnienie problemu
Komentarze w zasadzie pojawiają się cały czas. Najnowsze (na czas publikacji) mają tylko kilka godzin. Cytując niektóre z nich "Problem wciąż uniemożliwia dostęp", "Taki sam problem najbardziej irytujący", "U mnie to samo. Ktoś znalazł rozwiązanie?". W tym wszystkim nie zabrakło jednak głosu osoby, która twierdzi, że po wprowadzeniu zmian problem zniknął. Być może więc Microsoft rozwiązał kłopot tylko częściowo i poprawki przynoszą zamierzony skutek tylko u pewnej grupy użytkowników. A jak to wygląda u Was, czy też doświadczanie problemów z zalogowaniem się do aplikacji Outlook?
Pokaż / Dodaj komentarze do: Outlook nie działa. Tajemniczy błąd 0x80049dd3 dręczy użytkowników