Pracownicy Bungie i Activision niedawno wyjawili pierwsze szczegóły techniczne dotyczące PC-towej wersji Destiny 2. Tymczasem w sieci pojawiły się materiały pokazujące ustawienia graficzne dostępne w edycji na komputery stacjonarne.
Zapowiada się na to, że Destiny 2 nie będzie prostym, konsolowym portem stworzonym minimalnym nakładem sił. Wśród poszczególnych opcji dostępnych na PC znajdują się między innymi ustawienia odpowiadające za: jakość obrazu, tekstur, cieni oraz wegetacji, filtrowanie anizotropowe, efekty ambient occlusion i motion blur, wygładzanie krawędzi, głębię pola widzenia, a także wiele innych, bardziej egzotycznych opcji. W połączeniu z teksturami skalującymi się do 4K, a także nielimitowaną liczbą klatek animacji na sekundę, regulowanym polem widzenia, obsługą panoramicznych monitorów 21:9 wraz z możliwością grania padem, czyni to PC-tową wersję Destiny 2 definitywnym wydaniem gry.
Redakcja Eurogamer miała niedawno okazję przyjrzeć się bliżej edycji na komputery osobiste i nie szczędziła jej superlatyw. Są też jednak pewne minusy - brak dedykowanych serwerów (tak, jak na konsolach), a także nie można będzie liczyć na funkcjonalność cross-save. Destiny 2 na PC ukaże się także później niż wersje na PS4 i Xbox One. Przez brak kompatybilności zapisanych stanów gry pomiędzy platformami, osoby które zaczną na poważnie rozgrywkę na konsolach będą miały mniejszą motywację do przesiadki na PC. Mimo wszystko, biorąc wszystkie zalety tej edycji, uzbrojenie się w cierpliwość powinno mimo wszystko popłacić. Zapewne datę premiery Destiny 2 na komputery osobiste poznamy na targach E3 w przyszłym miesiącu.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Pierwszy rzut oka na ustawienia graficzne Destiny 2 na PC