Przerwa techniczna w banku i wynikający z niej brak możliwości zapłacenia kartą, BLIKIEM czy wykonania przelewów to utrudnienie dla klientów każdego banku. Przeważnie przerwy są w weekendy, więc dla osób, które imprezują i potrzebują zapłacić kartą jest to szczególna niedogodność.
Nic z tym jednak nie zrobimy, bowiem banki muszą przeprowadzać różne prace, żeby zapewnić stabilność i jakość swoich usług. Tym razem utrudnienia w dostępie do jednej z usług mogą wystąpić w PKO Banku Polskim.

Popularny w Polsce bank poinformował na swojej oficjalnej stronie internetowej, że 17 lutego, w poniedziałek od godziny 20:00 do 23:59 zaplanowane są prace w aplikacji IKO. Bank nie poinformował, z czego dokładnie wynika ta przerwa.
W związku z tym mogą występować chwilowe utrudnienia w dostępie do aplikacji. Warto zaznaczyć, iż w komunikacie wspomniano jedynie o aplikacji bankowej IKO, więc karty, BLIK oraz serwis internetowy PKO Banku Polskiego będą funkcjonować normalnie.
Bank radzi jednak klientom, by zawczasu przygotowali operacje na koncie.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Ważna wiadomość dla klientów PKO BP. Pojawią się duże utrudnienia