PKO wydał komunikat. To już pojutrze

PKO wydał komunikat. To już pojutrze

PKO Bank Polski w ostatnim czasie ma pełne ręce roboty, bo to kolejna przerwa, którą zapowiedział popularny bank. Utrudnienia wystąpią za parę dni i będą obejmować między innymi transakcje za pomocą BLIKA.

Przerwy w dostępie do usług bankowych nie są niczym zaskakującym, a instytucje często informują o nich swoich klientów czy to w aplikacji, czy w mediach społecznościowych w tym na oficjalnej stronie internetowej. Nie inaczej mogło być w przypadku PKO BP.

PKO BP zapowiada utrudnienia w dostępie do usług

Według informacji przekazanej przez PKO Bank Polski na oficjalnej stronie internetowej, w dniu 3 marca 2025 roku (poniedziałek) w godzinach 1:00-4:40 wystąpią problemy z dostępnością do niektórych usług banku. Wynika to z zaplanowanych prac technicznych.

PKO Bank Polski

W tym czasie nie wypłacimy i nie wpłacimy gotówki kartą lub BLIKIEM w bankomatach oraz wpłatomatach PKO Banku Polskiego, nie nadamy PIN-u, a także nie aktywujemy karty płatniczej w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Nie zweryfikujemy ponadto PIN-u dla transakcji 3D Secure. To jednak nie wszystkie ograniczenia.

W podanym czasie mogą wystąpić utrudnienia w płaceniu kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych, w wypłatach kartą w bankomatach innych banków, w dodawaniu kart w Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY!, Xiaomi Pay i płatności nimi.

Dlatego zaleca się wykonanie transakcji przed rozpoczęciem planowanej przerwy.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

Internet

Pokaż / Dodaj komentarze do: PKO wydał komunikat. To już pojutrze

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł